ערוץ הבוטים של InforuMobile מאפשר לשרשר פרמטר עם הקישור של הבוט. אפשרות זו מציעה לכם מענה עסקי לצרכים שונים כגון:

הצורך העסקי

לדעת מאיזה מקור גלישה הגיע הגולש לבוט, לצורך ניתוחים סטטיסטיים, מתן תגמולים לעובדים/מפיצים, סקרי שביעות רצון על נציג/שירות מסוימים ועוד.

דוגמאות:

תיאום פגישות: חברת א.ב. מערכות מפעילה בוט לתיאום פגישות עם נציגים. לצורך כך מוקד השירות או מפיצים עצמאיים שולחים ללקוחות אפשריים קישור לבוט, והחברה רוצה לדעת איזה נציג/מפיץ הפנה הכי הרבה לקוחות לשירות.

מקור לידים:אתם מפעילים בוט לקבלת לידים, ואתם מפרסמים קישור אליו במגוון אתרים, ואתם רוצים לדעת, למשל, כמה פניות הגיעו מכל ערוץ הפצה.

סקר שביעות רצון על נציג/שירות: חברת ג.ד. רוצה שלקוחות ימלאו סקר שביעות רצון לאחר טיפוללמשל אם אתם רוצים לדעת איזה נציג שלכם הפנה את הגולש לבוטמוכרים מוצר בדף נחיתה ומתגמלים את מי שמפנה לקוחות, ואז אם מפיץ א' הביא 20 לקוחות ומפיץ ב' הביא 30 לקוחות, כל אחד יתוגמל בהתאם.

כמובן שבכל הדוגמאות יהיה עליכם ליצור את כמות הגרסאות הרצויה לכל קישור. למשל בדוגמה הראשונה לתת למפיץ א' את הקישור עם השם שלו בפרמטר ולמפיץ ב' את הקישור עם השם שלו וכו'.

אופן הביצוע:

העתקת הקישור של הבוט

היכנסו למערכת הבוטים (בוטים > לחיצה כפתור העריכה של הבוט הרלוונטי > מעבר לשלב 3 פרסום > פרסום ללא שימוש ב-Facebook Messenger > פרסום ב-SMS או באימייל) והעתיקו את הקישור של הבוט, למשל:

הוספת הפרמטרים לקישור

הוסיפו לקישור שלכם את שם השדה ואת הערך הרצוי בתבנית הבאה:

/?--parameter--=value&&--parameter2--=value2

כאשר parameter זה שם השדה ולפניו ואחריו מופיעים שני מקפים אמצעיים (–), למשל מקור הרישום, שם פרטי, אתר מפנה וכו', וה-value הוא הערך, למשל דף נחיתה1, יוסי ברקוביץ', אתר ynet וכדומה.

חשוב: שם השדה לא יכול להיות מספר אלא אותיות באנגלית בלבד!

כך למשל ייראה הקישור לאחר התוספת:

https://cloud.inforu.co.il/bot/chat/pjxkbf/?--name--=test&&--phone--=0505234567

צפייה בנתונים

כאשר יירשם ליד במערכת, תוכלו לראות את נתוני הפרמטרים במייל שתקבלו עם פרטי הליד ו/או בייצוא של הנתונים לאקסל.

Category: ChatBot