סיבות להשבתת המענה האוטומטי של הבוט

במקרה שהטמענו בוט במסנג'ר של פייסבוק, אבל כאשר מפעילים אותו או פונים אליו לא מתקבל מענה, כלומר תהליך המענה האוטומטי של הבוט אינו מופעל, יש לבצע את הבדיקות הבאות:

בדיקה שאין הודעת פתיחה

בדקו שלא הגדרתם "הודעת פתיחה" בהגדרות הכלליות של העמוד העסקי שלכם בפייסבוק. הודעת פתיחה עצמאית של הדף גורמת להשתקה של הבוט.

כדי לבדוק האם מוגדרת הודעת פתיחה היכנסו אל דף הפייסבוק העסקי שלכם אל הגדרות (settings) > הודעות (messaging) > מסייע התגובות (Response Assistant) > ולוודא שהאפשרות Send instant replies to anyone who messages your Page היא על כבוי (off).

אפשרויות נוספות

* כיבוי והפעלה: אם אין הודעת פתיחה ובכל זאת הבוט לא עונה, נסו לכבות את הבוט במערכת InforUMobile ולהפעיל אותו מחדש.

* הבוט מושתק: שימו לב שאם התערבתם בשיחה עם הלקוח וכתבתם לו משהו באופן ידני, הבוט מושתק אוטומטית למשך מספר ימים (כשבוע). ניתן לבטל את ההשתקה על ידי הקלדת 3 כוכביות *** בחלון השיחה עם הלקוח.

* אם עדיין יש בעיה ניתן לפנות לתמיכה הטכנית בדוא"ל [email protected].

Category: ChatBot