שאלות נפוצות – ערוץ SMS

הסבר זה מיועד למי שמעוניין לבצע פעולות דרך Zapier. למידע נוסף בנושא ראו בתחתית העמוד.

הבעיה

כאשר מנסים להעביר מספר טלפון שהתקבל בליד בפייסבוק אל אפליקציית Inforu ב-Zapier, המספר לא מועבר בצורה תקינה ולכן אי אפשר ליצור ZAP לשליחת SMS.

 

הפתרון

יש ליצור Action מסוג CODE ולבחור באפשרות run Javascript, בשדה Input Data לכתוב number בתא השמאלי ולבחור את שדה מספר הטלפון בימני, ולהדביק את הסקריפט שלהלן כדי לתקן את תבנית מספר הטלפון:

var number = input.number;
if (typeof number !== 'undefined')
{var number = number.trim();
var number = number.replace(new RegExp('-', 'g'), ");
if (number.indexOf("+") > -1)
{number = number.replace("+", "");}
if (number.indexOf("972") == 0)
{number = number.replace("972", "0");}
if (number.indexOf("0") != 0)
{number = "0" + number;}
if (number.indexOf("00") == 0)
{number = number.replace("00", "0");}
output = [{number: number}];}

 

לחצו כאן לקישור לסקריפט, ולסרטון וידאו עם הסבר מפורט.

הסקריפט שותף על ידי אייל גרשון בקבוצת Zapier ישראל בפייסבוק.

 

שאלות נפוצות קשורות
איך אפשר לשלוח הודעות SMS דרך Zapier?

איך להוסיף איש קשר למערכת דרך Zapier?

 


Categories: SMS, UMail, אנשי קשר
נגישות