מערכת ה-SMS של InforuMobile מקושרת עם ספקי SMS בינלאומיים וניתן לשלוח מהמערכת הודעות SMS לכל העולם (בכפוף לתנאי השירות). שימו לב שהודעות לחו"ל מתומחרות בנפרד ויש לפנות למחלקת המכירות שלנו (בטלפון 039415550 או במייל [email protected]) למידע נוסף על רכישת הודעות לחו"ל.

האם השליחה מתבצעת כמו שליחה רגילה בארץ?

כן, שליחת ההודעות לחו"ל מתבצעת בדיוק כמו שליחת הודעות רגילה אך צריך להכניס את המספר/ים בתבנית הנכונה המוצגת בהמשך.

באיזו תבנית צריך לכתוב את מספר הטלפון בחו"ל? 

התבנית התקינה כוללת את הפריטים הבאים משמאל לימין: סימן +, הקידומת הבינלאומית של המדינה, קידומת אזור החיוג (בלי 0 בהתחלה, למשל אם הקידומת היא 020 יש לכתוב 20) ומספר הטלפון.

למשל אם רוצים לשלוח הודעה למספר 1234567 בלונדון, אנגליה, קידומת המדינה היא 44 וקידומת העיר היא 20 ויש לכתוב את המספר בצורה הבאה (בלי הרווחים):

+44 20 1234567

האם קיימות הנחיות מיוחדות לשליחת SMS לחו"ל?

כן, כל מדינה מגדירה לעצמה האם ניתן לשלוח זיהוי שולח המכיל אותיות או מספרים בלבד. לחצו כאן לצפייה בהסבר בנושא:

מהן ההמלצות לשליחת הודעות SMS לחו"ל?

אני מנסה להכניס את המספרים לאקסל, אבל סימן הפלוס נעלם, מה עושים?

יש לוודא שהעמודה שבה אתם מכניסים את המספרים מעוצבת כטקסט (עליכם ללחוץ על שם העמודה עם לחצן העכבר הימני > עיצוב תאים > להיכנס ללשונית "מספר" ולבחור בקטגוריה "טקסט" > אישור. התפריטים עשויים להשתנות בין הגרסאות של האקסל).

האם זה תקין שמספר שהועתק עם + משמאל למספר יופיע במערכת כאשר ה + מימין למספר?

כן, חלונית השליחה מיושרת לימין ולכן זה תקין. ניתן ללחוץ על הכפתורים control + shift שבצד שמאל של המקלדת והמספרים ייושרו לשמאל.

אם אני שולח דרך API, האם עלי לקודד את סימן ה +?

כן, בשליחת הודעות לחו"ל בצורה תכנותית יש לוודא כי גם הסימן + מקודד בצורה הנכונה ב-UTF8 בהתאם לשפת התכנות (למשל להחליף את ה + ב-%2B).

Category: SMS