SMS

מספר וירטואלי הוא מספר שניתן להגדיר אותו במערכת InforUMobile כך שניתן יהיה לשלוח אליו הודעות SMS נכנסות שייקלטו במערכת וניתן יהיה לצפות בהן או להגיב להן ישירות ו/או באופן אוטומטי וכן לבצע פעולות אוטומטיות נוספות.

 

דגשים לשימוש בשירות:

  1. ניתן להשתמש בשירות עם מספר קווי רגיל ופעיל של חברת בזק (ולא של חברות אחרות), או לקבל מאיתנו מספר ייעודי של חברת סלקום. לפרטים נוספים ולרכישת השירות יש לפנות לצוות המכירות בטלפון 03-9415550.
  2. כדי לקבל הודעות נכנסות מלקוחות ששלחתם אליהם הודעות SMS, מקובל ומומלץ להגדיר את המספר הווירטואלי בשדה זיהוי השולח. כאשר אתם שולחים הודעת SMS ללקוחות והם לוחצים בטלפון שלהם על "השב", הטלפון שלהם משיב אוטומטית למספר של השולח ולכן אם תגדירו מספר או זיהוי אחרים והנמען ילחץ על השב, ההודעות לא יתקבלו במערכת InforUMobile.
  3. שימו לב שכל ההגדרות הקשורות למספרים הווירטואליים (טקסט חוזר, הסרה, הגדרת URL, מילת מפתח להסרה או לשליחת תגובה וכו') מבוצעות מראש לבקשתכם על ידי צוות התמיכה הטכנית.
  4. כדי לצפות בהודעות הנכנסות יש להיכנס למסך שליחת הודעות SMS > דוחות > דוח הודעות נכנסות.

 

שימושים אפשריים בשירות:

  1. קבלת הודעות נכנסות – מאפשר תקשורת דו כיוונית עם הלקוחות שלכם, תוכלו לבקש מהם להגיב להודעות, לאשר קבלת הודעות וכו'.
  2. שליחת תגובה אוטומטית קבועה להודעה נכנסת – תוכלו להגדיר תגובה כללית שתישלח אוטומטית ללקוח במענה להודעה שהוא ישלח. למשל "תודה ששלחת הודעה למערכת".
  3. שליחת תגובה אוטומטית בהתאם לתוכן שהנמען שולח – למשל לקוח שישלח את הספרה 1 יקבל מענה "תודה שבחרת 1, להלן קוד הקופון", ולקוח שישלח את הספרה 2 יקבל מענה "תודה שבחרת 2, קוד הקופון שלך הוא..".
  4. קבלת מייל לכתובת שתציינו כאשר תתקבל הודעה נכנסת – ניתן להגדיר שהתוכן של כל הודעה נכנסת תועבר אוטומטית לכתובת מייל שתגדירו.
  5. פוסט ל-URL – תוכלו להגדיר כתובת קישור (URL) שאליו יישלח תוכן ההודעה הנכנסת. מיועד למשתמשים שיש להם מערכת תכנותית.
  6. חסימה/הסרה מקבלת הודעות עתידיות – אחד השימושים החשובים של מספר וירטואלי הוא שליחת מילה או מספר כדי לבצע הסרה/חסימה מקבלת הודעות SMS בעתיד. ניתן להגדיר למשל שמי שישלח את המילה "הסר" או את הספרה "1", או כל מילה או ספרה אחרים, יוסר אוטומטית מהמערכת וייחסם לקבלת הודעות בעתיד.
  7. שימושים נוספים – ניתן להגדיר שימושים ואפשרויות נוספות, פנו אלינו במידת הצורך.

 

Category: SMS

אנשי קשר חסומים/מוסרים, הם אנשי קשר שפרטי הקשר שלהם (טלפון נייד ו/או כתובת דוא"ל) חסומים במערכת ולא ניתן לשלוח אליהם הודעות. (לחצו כאן להסבר איך להסיר/לחסום אותם).

כדי לצפות ברשימת אנשי הקשר החסומים/מוסרים במערכת יש להיכנס לתפריט אנשי קשר > מוסרים.

 

————————————————————-

מסך המוסרים מאפשר לבצע גם את הפעולות הבאות:

א. חיפוש – לבדוק האם איש קשר, טלפון או כתובת מייל חסומים במערכת, על ידי הקשת הפרט הרצוי בשורת החיפוש.

ב. מיון – למיין פריטי קשר חסומים לפי טווח תאריכים, על ידי בחירת תאריך ההתחלה ותאריך הסיום ולחיצה על הגדר.

ג. ייבוא מוסרים – לייבא מוסרים חדשים.

ד. היסטוריית הסרות – לצפות בהיסטוריית הסרות, הכולל את פריטי הקשר המוסרים, תאריך וסיבת ההסרה.

ה. ייצוא מוסרים – לייצא את דוח המוסרים לקובץ אקסל.

Categories: SMS, UMail, אנשי קשר

המערכת המתקדמת של Inforu מאפשרת לנהל רשימות של פריטי קשר (טלפונים וכתובות מייל) שלעולם לא יקבלו מאיתנו הודעות SMS ו/או דיוורים. אם יש לכם רשימה של פריטי קשר כאלו ואתם רוצים לטעון אותה למערכת יש לבצע את הפעולות הבאות:

א. וודאו שרשימת פריטי הקשר שמורה בקובץ אקסל או קובץ טקסט כאשר כל פריט קשר נמצא בשורה חדשה, למשל:

 

 

 

 

 

ב. היכנסו למערכת לתפריט אנשי קשרייבוא מוסרים (או לחצו על סמל אנשי הקשר שבצד שמאל למעלה ולחצו על מוסריםייבוא מוסרים).

ג. העתיקו מהקובץ שלכם את פריטי הקשר והדביקו אותם בחלונית הימנית, ולאחר מכן מלאו את הפרטים הבאים:

  • שם המסיר – השם שלכם
  • סיבת ההסרה – לצורך תיעוד, למשל "בקשת לקוח", "ייבוא ממערכת קודמת" וכדומה.
  • הערות – אופציונלי.

 

ד. לסיום, לחצו על הסר שבפינה השמאלית התחתונה, ולאחר מכן תקבלו מסך המציג את תוצאות הפעולה:

 

Categories: SMS, UMail