שאלות נפוצות – ערוץ SMS

SMS

שימו לב שלא מדובר במוצר של InforUMobile ולכן המידע ניתן כפי שהוא (נכון למאי 2019) ולא ניתן לקבל עבורו שירותי תמיכה טכנית.

ייצוא אנשי קשר מ-Gmail

א. היכנסו ל-Gmail שלכם ולחצו על כפתור 9 הנקודות ולבחור באפשרות אנשי קשר::

ב. עקבו אחר ההוראות המופיעות בקישור הבא:

ייצוא או גיבוי של אנשי קשר (בקיצור: יותר > יצוא > Google CSV > יצוא)

יש לשמור את הקובץ במחשב שלכם בתבנית תבנית CSV של Google.

המרת הקובץ ל-Excel

אם אנשי הקשר הם בעברית, יש להמיר קודם את הקובץ לאקסל באמצעות Google Sheets באופן הבא

א. היכנסו ל-Google Sheets, ולחצו על הסמל + כדי ליצור מסמך חדש.

ב. לחצו על קובץ > ייבוא > העלאה, ובחרו את הקובץ שהורדתם מ-Gmail.

ג. מחקו את העמודות הלא רלוונטיות.

ד. לחצו על קובץ > הורד כ > ובחרו באחת האפשרויות הבאות:


טעינת אנשי הקשר למערכת

כעת יש לכם קובץ אנשי קשר שניתן לטעון למערכת. לחצו כאן להסבר בנושא.

Categories: ChatBot, IVR, SMS, UMail, אנשי קשר

מערכת InforUMobile מעמידה לרשות משתמשיה מגוון של דוחות קבועים במסגרת הערוצים והמודולים השונים שלה. לצד זה המערכת מאפשרת גם לצור דוחות אוטומטיים ומותאמים אישית על פי הצרכים הפרטניים של כל משתמש. בצורה זו כל משתמש יכול להגדיר לעצמו איזה מידע הוא מעוניין לדלות מהמערכת ובאיזה אופן הוא רוצה לקבל אותו, בהתאם לצרכיו ולשיקוליו.

כיצד אם כן יוצרים דוח אוטומטי במערכת?

נכנסים למערכת ובסרגל הפעולות העליון לוחצים על לשונית דוחות וניהול חשבונות שנמצאת תחת אייקון ההגדרות:

דוחות אוטומטים 1

הפעולה תעביר אותנו אל מסך הדוחות וניהול המשתמשים. תחת תפריט דוחות אוטומטיים נבחר בלשונית צור דוח חדש:

דוחות אוטומטים 2

מכאן נגיע אל מסך יצירת הדוח:

ראשית נגדיר את שם הדוח ולאיזה ערוץ הפצה הוא מתיחס (SMS, דיוורים אלקטרונים, הודעות פוש לאפליקציות, בוטים, דפי נחיתה וכדומה).

לאחר שנגדיר את הערוץ המערכת תציג לנו את הדוחות האפשריים שניתן להפיק עבור כל ערוץ. למשל דוח שליחות ודוח קמפיינים בערוץ ה- SMS. נבחר את סוג הדוח שנרצה ונעבור להגדרות המותאמות אישית של הדוח.

נגדיר את תיחום הנתונים שיכללו בדוח, למשל נתוני השליחות משבוע שעבר:

דוחות אוטומטים צילום מסך

נגדיר את תדירות ההפצה, למשל הפצה שבועית בימי ראשון ללא תאריך סיום מוגדר:

ונגדיר את אמצעי ההפצה באמצעותו נרצה לקבל את הדוח הפרטני שלנו ישיירות אלינו. המערכת מעמידה לרשותנו מגוון ערוצי הפצה:

יצירת דוח אוטומטי צילום מסך

לאחר שטיפלנו בהגדרות הבסיס נוכל לעבור להגדרות המתקדמות של הדוח.

במסגרת ההגדרות המתקדמות נוכל לשלוט על רמת ההצגה של הנתונים – אם ברמת המשתמש שיוצר את הדוח, המחלקה בה משוייך או כלל הלקוח אליו משוייך.

כמו כן נוכל לשלוט על השדות שיהיו כלולים בדוח שיופק עבורינו. הדוח הוא למעשה קובץ אקסל ובו מגוון עמודות של סוגי מידע שונים כתלות בערוץ ובסוג הדוח שבחרנו בראשית הדרך. המערכת מאפשרת לנו לבחור איזה עמודות נרצה שתכללנה בדוח שיופק עבורינו. ישנם שדות ברירת מחדל שהמערכת מציעה לכלול בדוח (ראו בעמודה מטה משמאל) וישנם שדות נוספים שנוכל להוסיף. כל שדה ניתן לגרירה מהעמודה הימנית לשמאלית וניתן להסרה בגרירה מהשמאלית לפח שבראשה, כך שיש לנו שליטה מלאה על מה יכלל בדוח שלנו ומה יוותר מחוצה לו:

בסיום כל ההגדרות האמורות נלחץ על כפתור צור דוח. הגדרות הדוח תשמרנה והדוח יווצר במערכת בהתאם.

עתה נוכל לעבור למסך הדוחות האוטומטיים שלי, שם נראה את רשימת כל הדוחות שהרכבנו עד כה:

כל שורה של הטבלה מייצגת דוח שיצרנו, ברמת ההגדרות שלו. נוכל:

  1. ללחוץ על איקון הפירוט וממנו להגיע לנתונים שהופקו במסגרת הדוח שיצרנו וליצא אותם (שימושי כאשר בחרנו להגדיר דוח ללא הפצה ואנו רוצים לצפות בנתונים מתוך המערכת).
  2. להכנס ולערוך את ההגדרות של כל דוח במידה ונרצה לשנות אותן.
  3. להשהות את יצירת הדוח במידה ונהיה מעונינים בהפסקה.
  4. למחוק דוח שאנו לא מעוניינים בו יותר.

לסיכום, מנגנון יצירת הדוחות האוטומטים במערכת הינו מאד מגוון ומעמיד לרשות המשתמשים אפשרויות רבות, תפורות לצרכיהן, בכל הנוגע לקבלת נתונים מהפעילות הנעשית במערכת. אנו מזמינים אתכם לייצר את הדוחות בהתאם לצרכים הפרטניים שלכם ולהנות מהנתונים שיחלו להשלח אליכם בצורה אוטומטית מרגע שהגדרתם את הדוחות ומבלי שתצטרכו לעשות דבר מעבר.

לידיעה – דוחות המערכת מופקים במהלך שעות הלילה ומופצים לקראת השעה 07:00 בבוקר. אנו מזמינים אתכם להנות מהאפשרויות שהם מעמידים לרשותכם.

מערכת InforUMobile מאפשרת שימוש ושליחה של תמונות לנמענים במספר דרכים. כדי לאפשר העברה מהירה ככל האפשר של התמונות, יש לדאוג לכך שהתמונות יהיו במשקל נמוך ובממדים (אורך/רוחב בפיקסלים) מתאימים.

 

ההבדל בין משקל לממדים

משקל התמונה נמדד בקילובייטים (ק"ב או KB) והוא מייצג את האיכות של התמונה, כלומר עד כמה היא חדה וברורה.

ממדי התמונה נמדדים בפיקסלים (ראו הערה 1) המייצגים את האורך והרוחב של התמונה.

 

שימושים עיקריים

א. SMS – שליחת תמונה כקישור ב-SMS (מסך שליחת SMS > צרף קובץ להודעה), שבו אתם מעלים תמונה הנשמרת במערכת ומוצגת בהודעה כקישור. משקל התמונה המרבי המותר הוא 300 ק"ב.

ב. דיוור – הוספת התמונה בדיוור. ממדי התמונה צריכים להיות ברוחב של עד 600 פיקסל ובגובה/אורך של עד 1700 פיקסל, ומשקל התמונה צריך להיות נמוך ומותאם לתצוגה על מסך (ולא לדפוס). המשקל הכולל של כל הדיוור, כולל כל התמונות שבו, יכול להיות עד 1.5 מגה (1500 ק"ב) בדיוור רגיל (ראו הערה 2).

ג. דף נחיתה – הוספת התמונה בדף נחיתה – ניתן להעלות תמונות בכל משקל סביר (ראו הערה 3), אך שימו לב שככל שהתמונה תהיה "כבדה" יותר במשקל כך הדף ייפתח לאט יותר לגולשים.

 

איך לדעת מה משקל/ממדים של התמונה?

ממדים (אורך/רוחב):היכנסו למחשב שלכם ולחצו עם הלחצן הימני על שם הקובץ  > מאפיינים (properties) > פרטים (details), ושם יופיעו המידות, להלן דוגמה:

משקל: משקל התמונה מופיע בדרך כלל לצד שם הקובץ במחשב שלכם, לחלופין ניתן להיכנס למסך המאפיינים של התמונה ומשקל הקובץ יופיע בלשונית כללי (general).

 

איך להקטין משקל/ממדים של תמונה?

הדרך הקלה ביותר היא להשתמש בשירות חיצוני מקוון להקטנת תמונות, כמו:

http://www.resizenow.com/he (ראו הערה 4)

שם ניתן להעלות תמונה ולהגדיר את האורך או הרוחב הרצויים ואת האיכות עד להשגת התוצאה הרצויה ואז לשמור את הקובץ החדש במחשב שלכם.

להלן צילום מסך לדוגמה של שינוי תמונה שבו הוגדר רוחב של 600 פיקסל לתמונה ושמירה על איכות מעולה, והקובץ הוקטן מכ-5 מ"ב לגודל של 129 ק"ב.

 

קיימים שירותים נוספים שמבצעים את אותה פעולה, וניתן גם להיעזר בתוכנות גרפיות כמו הצייר של windows וכדומה.

 

 


הערות:

1. המונח פיקסל מתייחס לנקודה על המסך והגודל שלה יכול להשתנות ממכשיר למכשיר, קטנה יותר במכשיר סלולרי למשל וגדולה יותר במסך טלוויזיה ענק.

2. בדיוור בתמונות פתוחות המשקל הכולל הוא עד 400 ק"ב.

3. עד 10 מגהבייט.

4. השירות הוא חיצוני ואינו קשור לחברת InforUMobile בדרך כלשהי, ו-Inforu אינה מעניקה תמיכה טכנית לשימוש בשירות.

הסבר זה מיועד למי שמעוניין לבצע פעולות דרך Zapier. למידע נוסף בנושא ראו בתחתית העמוד.

הבעיה

כאשר מנסים להעביר מספר טלפון שהתקבל בליד בפייסבוק אל אפליקציית Inforu ב-Zapier, המספר לא מועבר בצורה תקינה ולכן אי אפשר ליצור ZAP לשליחת SMS.

 

הפתרון

יש ליצור Action מסוג CODE ולבחור באפשרות run Javascript, בשדה Input Data לכתוב number בתא השמאלי ולבחור את שדה מספר הטלפון בימני, ולהדביק את הסקריפט שלהלן כדי לתקן את תבנית מספר הטלפון:

var number = input.number;
if (typeof number !== 'undefined')
{var number = number.trim();
var number = number.replace(new RegExp('-', 'g'), ");
if (number.indexOf("+") > -1)
{number = number.replace("+", "");}
if (number.indexOf("972") == 0)
{number = number.replace("972", "0");}
if (number.indexOf("0") != 0)
{number = "0" + number;}
if (number.indexOf("00") == 0)
{number = number.replace("00", "0");}
output = [{number: number}];}

 

לחצו כאן לקישור לסקריפט, ולסרטון וידאו עם הסבר מפורט.

הסקריפט שותף על ידי אייל גרשון בקבוצת Zapier ישראל בפייסבוק.

 

שאלות נפוצות קשורות
איך אפשר לשלוח הודעות SMS דרך Zapier?

איך להוסיף איש קשר למערכת דרך Zapier?

 


Categories: SMS, UMail, אנשי קשר

טריגר Magento מאפשר לחבר בין אירועים שמתרחשים בחנות ה- Magento באתר ה- eCommerce שלנו, לבין פעולות שמתבצעות בתוך המערכת ובאמצעותה. הטריגר משמש כנקודת הפתיחה לתהליך אוטומציה שנפעיל כלפי מבקרים בחנות ה Magento שלנו, במטרה להניע אותם לפעולה ולטפח איתם מערכת יחסים מניבה.

ניתן להדגים זאת על תרחיש של גולש אשר צפה בפריטים באתר, הכניס אותם לעגלת הקניות שלו, אך מסיבה כזו או אחרת לא השלים את הקניה. גולש זה למעשה נטש את העגלה; מבחינתנו ישנה כאן קניה פוטנציאלית שלא התממשה ובמטרה לשחזר המומנטום ולעודד את השלמת הרכישה נפעיל כלפי אותו גולש את התהליך הבא:

לחץ על התמונה להגדלה

האירועים הרווחים אם כן בחנויות eCommerce כוללים רכישה, רישום לאתר, רישום לרשימת תפוצה ונטישת עגלה. באופן טבעי, מכל סוג של אירוע יגזר תרחיש אוטומציה שונה. על מנת להפעיל את הטריגר בהתאם לאירוע הרצוי ולתפור את התהליך בצורה מודייקת יש לבחור את סוג האירוע בהגדרות הפקד:

לחץ על התמונה להגדלה

לאחר בחירת סוג האירוע יש להגדיר את המשתנים שימשכו מהטריגר לתוך המערכת ולשייך אותם לשדות המתאימים במערכת. כך למשל אם האירוע הוא רישום לרשימת תפוצה המשתנה שיש להגדיר הוא כתובת המייל שמתקבלת מהגולש, אותה נשייך לשדה כתובת אימייל באנשי הקשר שלנו במערכת. בהתאם לכך ניתן לצור גם משתני אוטומציה אשר ילוו אותנו בהמשך התהליך ועל פיהם נוכל להגדיר נקודות נוספות בתוואי.

לאחר הגדרת האירוע והמשתנים הכרוכים בו נמשיך ונשרטט את תוואי התהליך בהתאם לשלל האפשרויות שמודול האוטומציה מעמיד לרשותנו, כמודגם בקצרה בתמונה מעלה.

למידע נוסף אודות האינטגרציה בין המערכת ל- Magento, ולהורדת הפלאגאין לחיבור חנות ה- Magento למשתמש המערכת שלכם, ראו כאן.

אנו זמינים לסייע לכם עם מימוש האינטגרציה ונשמח לענות על כל שאלה.

מערכת InforUMobile מאפשרת טעינה ושמירה של אנשי קשר ושמירתם בקבוצות כדי לאפשר שליחה מהירה ופעולות נוספות. לנוחיותכם, ניתן לצפות גם בסרטוני ההדרכה שלנו בנושא

לטעינת אנשי קשר יש ללחוץ על התפריט אנשי קשר >ייבוא אנשי קשר. הלחיצה תוביל אותנו לאשף הייבוא המורכב מארבעה שלבים:

 

שלב 1: טעינת אנשי הקשר

ניתן לטעון בשתי שיטות: טעינה בהעתק הדבק, או מקובץ אקסל/csv.

א. טעינה בהעתק הדבק

ניתן לטעון בהעתק הדבק או בהקלדה ישירה (הערה 1) בחלון הטעינה שנראה כך:

לחצו על צפה בדוגמאות כדי לראות דוגמאות להעתקה אפשרית מאקסל:

ב. טעינה מקובץ

ניתן גם לטעון אנשי קשר מקובץ אקסל או CSV בלחיצה על הלשונית טעינה מקובץ > העלה קובץ ולבחור את הקובץ הרצוי (בתבנית excel או csv) מהמחשב שלכם. (צפו בדוגמה).

ניתן ואף מומלץ ללחוץ על הורד קובץ דוגמה למחשב שלכם ולערוך אותו לפי הצורך ואז לטעון אותו. לאחר הטעינה שם הקובץ יופיע בתחתית המסך.

בשלב זה יש לסמן V בשורה כל הפרטים המועלים למערכת שייכים לאנשים שנתנו את הסכמתם לדוור בהתאם לחוק הספאם כדי לאשר שכל המידע שנטען נמסר בהסכמה, וללחוץ על המשך למעבר לשלב הבא באשף.

 

שלב 2 –  שיוך לשדות

בשלב זה המערכת טוענת את הנתונים ומבצעת שיוך אוטומטי חכם של הנתונים. צפו בתצוגה המקדימה של הנתונים והכותרות והתאימו לפי הצורך:

כותרת אפורה מציינת עמודה מותאמת (עליכם לוודא שזו אכן העמודה שרציתם לשייך אליה. לשינוי – לחצו על הכותרת ובחרו בשדה אחר).

כותרת כתומה מציינת שהמערכת לא הצליחה לשייך את העמודה ועליכם לבחור כותרת באופן ידני על ידי לחיצה על הכותרת ובחירה בשדה הרצוי. אם אין צורך בעמודה יש לסמן התעלם ואל תשייך, ובכל מקרה אין להשאיר עמודות עם כותרת כתומה.

דוגמה:

אם הקובץ שלנו הכיל את הנתונים האלה:

מסך השיוך ייראה כך:

כלומר, המערכת הצליחה לשייך את העמודות שם פרטי, שם משפחה, טלפון, אימייל, תאריך לידה ומגדר אבל לא מכירה שדה בשם שדה מיוחד ולכן הוא מופיע בכתום ויש ללחוץ על הכותרת הכתומה ולשייך אותו לשדה המתאים (לחצו לצפייה בדוגמה), או – אם אין צורך בשדה – ללחוץ על התעלם ואל תשייך. (ניתן ליצור מראש שדות נוספים דרך התפריט העליון אנשי קשר > ניהול שדות).

בסיום השיוך (כשכל הכותרות בצבע אפור) יש ללחוץ על המשך למעבר לשלב הבא.

 

שלב 3 – שיוך לקבוצה במערכת

בשלב זה נשמור את אנשי הקשר בקבוצה. ניתן להגדיר קבוצה חדשה (ולתת לה שם) לשייך לקבוצה קיימת או להגדיר טעינה ללא שיוך לאף קבוצה (שימו לב שמומלץ תמיד לשייך לקבוצה כלשהי. בדיוור לא ניתן לשלוח לאיש קשר בודד אלא רק לקבוצות). (אם הקובץ שטענו כלל עמודה/עמודות בשם שיוך לקבוצה המערכת תדלג על שלב זה. להסבר נוסף עיינו בהערה 4 להלן).

לחצו על המשך למעבר לשלב הבא.

 

שלב 4 – סיכום

בשלב זה תהליך יבוא אנשי הקשר הסתיים והמערכת משקפת לנו את תוצאותיו. על המסך יופיעו מספר אנשי הקשר שזוהו כחדשים במערכת ומספר אנשי הקשר הקיימים בה שעודכנו.

במידה שמידע מסוים אינו תקין, כתובת מייל או טלפון שגויים וכדומה, המערכת תציג בנפרד את הנתונים שלא נקלטו. לחצו על קישור היצוא על מנת לראות איזה מידע בקובץ לא נטען כדי לתקן אותם ולטעון מחדש לפי הצורך.

 

 

הערות:

1. בהקלדה ישירה ניתן לכתוב רק פריט קשר אחד, למשל טלפון או אימייל (כל אחד בשורה נפרדת).

2. הוספת איש קשר בודד – להוספת איש קשר בודד ניתן ללחוץ על אנשי קשר > הוספת איש קשר בודד.

3. חובה להוסיף פריט קשר – כדי לשמור איש קשר במערכת חובה להזין עבורו לפחות פריט קשר אחד – מספר טלפון או כתובת אימייל.

4. אם בשלב הטעינה מקובץ טענו נתונים שכוללים עמודות בשם שיוך לקבוצה המערכת תדלג על השלב הזה ותעביר אותנו ישירות לשלב הבא. לכל איש קשר ניתן לטעון עד שלושה שיוכים לקבוצות. דוגמה לקובץ עם שיוך מראש:

 

Categories: Email, SMS, UMail, אנשי קשר

מערכת InforUMobile מאפשרת לכם להגדיר קבלת התראה במייל או ב-SMS כאשר מכסת ההודעות בחשבונכם עומדת להסתיים, כדי שתוכלו לרכוש הודעות נוספות מראש ולא להישאר בלי הודעות.

 

אופן הביצוע

יש להגדיר לאן ומתי תישלח ההתראה:

 

לאן: הגדרת מייל/טלפון למשלוח ההתראה

א. כדי להגדיר התראה היכנסו לחשבונכם* ולחצו בצד שמאל למעלה על גלגל השיניים () ואז על ניהול חשבונות.

ב. לאחר מכן לחצו בצד ימין על הגדרות > הגדרות מערכת

ג. במסך שייפתח לחצו על הגדרות מערכת > הגדרות עבור התראות

ד. לחצו על המילה ערוך שבצד שמאל של השדה הרצוי והזינו את הטלפון/המייל** שאליו תרצו לקבל את ההתראה.

 

 

מתי: הגדרת היתרה שבה תישלח ההתראה

כברירת מחדל, המערכת שולחת התראות לאחר ניצול של 80% מהיתרה. כלומר, אם רכשתם 10,000 הודעות, תקבלו התראה כשיישארו לכם 2,000 הודעות בחשבון.

כדי לשנות את הכמות להתראה ברמת הלקוח ניתן לפנות לצוות התמיכה בטלפון 03-9415550 שלוחה 2, או במייל support@inforu.co.il.

אם אתם מנהלים מכסות עבור יותר ממשתמש אחד, ניתן ללחוץ שוב על גלגל השיניים  > ניהול חשבונות > מחלקות או משתמשים > ובצד שמאל של המחלקה/משתמש הרצויים ללחוץ על כפתור העריכה () ולאחר מכן על ניהול מכסות, ובמסך שייפתח ללחוץ על סמל העיפרון שליד כמות להתראה ולהגדיר את היתרה שבה תישלח התראה. למידע נוסף, ניתן לעיין בספר המערכת המלא.

 

———————————————————————————————-

* אם יש יותר ממשתמש אחד, יש להיכנס למשתמש הראשי המוגדר כ"מנהל לקוח".

** ניתן לקבל את ההתראה ליותר מאמצעי קשר אחד, ולהגדיר יותר מטלפון/מייל אחד על ידי הפרדה עם פסיק.

אם יש לכם אתר של WordPress ובניתם בו טופס כלשהו שנבנה על בסיס התוסף Contact Form 7 (או, בעברית, "טפסי צרו קשר 7"), להלן הסבר כיצד לאפשר להוסיף את פרטי הגולשים שממלאים את הטופס באופן אוטומטי לאנשי הקשר ולקבוצות שלכם ב-InforUMobile ובהמשך לשלוח להם דיוורים, SMS וכדומה.

קהל היעד

הסבר זה מיועד למי שכבר מותקן אצלו באתר ה-WordPress תוסף Contact Form 7 (וכבר יש לו טופס קיים). CF7 הוא תוסף פופולרי בקוד פתוח ליצירת טפסים, הוא גמיש וקל לשימוש עם תמיכה מעולה בעברית. אם עדיין אין לכם את התוסף תוכלו להוריד ולהתקין אותו מהאתר הרשמי של WordPress בקישור: https://he.wordpress.org/plugins/contact-form-7/

אופן הביצוע

כדי לחבר בין טופס שנוצר ב-Contact Form 7 לבין אנשי הקשר והקבוצות שלכם במערכת InforUMobile עקבו אחר ההוראות הבאות:

התקנת התוסף

1. התקינו במערכת ה-WordPress שלכם תוסף בשם Contact Form 7 Redirection Pro. זהו למעשה תוסף לתוסף של ה-Contact Form 7. ניתן להוריד אותו מהקישור: https://querysol.com/product/contact-form-7-redirection

2. לאחר שתתקינו אותו, היכנסו לטופס שלכם ב-WordPress ותוכלו לראות שנוספה לו לשונית חדשה בשם Actions.

הגדרת התוסף

3. היכנסו ללשונית Actions ובצעו את הפעולות הבאות:   א. לחצו על Choose Action ובחרו ב API XML/JSON Request ולחצו על Add new action ב. לחצו על Edit: בשדה Base API Url הדביקו את הקישור: https://capi.inforu.co.il/api/Contact/Update?json= בשדה Api Input type בחרו באפשרות POST בשדה Record type בחרו באפשרות Json

הזנת קוד האינטגרציה

4. הדביקו את הקוד הדוגמה הבא בחלונית שלמטה (ראו צילום מסך):    

{
"User": {
"Username": "XXX",
"Token": "XXX"
},
"Data":{
"Contacts": [
{
"FirstName": "[your-name]",
"LastName": "[your-lastname]",
"Email": "[your-email]",
"PhoneNumber": "[your-phone]",
"AddToGroupName": "group name at Inforu"
} ] } }
צילום מסך לדוגמה:

הזנת ערכים

5. כעת הכניסו את הערכים המתאימים לכל שדה:username הוא שם המשתמש שלכם במערכת, Token הוא קוד סודי שמופיע במערכת בלחיצה בצד שמאל למעלה על שם החשבון שלכם > פרטי חשבון > api token (לאחר הקלדת סיסמתכם).   שייכו את השדות שמופיעים בטופס שלכם (מופיעים מעל החלונית) לשורות המתאימות למשל: [your-name] ישוייך לשדה FirstName כך: "FirstName": "[your-name]"   בשדה AddToGroupName כתבו את שם הקבוצה במערכת שתרצו שאיש הקשר יצורף אליה, ניתן לכתוב שם של קבוצה קיימת או חדשה (המערכת תיצור אותה אוטומטית)

לסיום הפעולה שמרו את הטופס, היכנסו אליו ומלאו את הפרטים ובדקו שהם מתעדכנים באנשי הקשר/קבוצות במערכת InforUMobile.

—————————————

הערה: אם אתם מעוניינים להוסיף שדות נוספים, ניתן לעיין במסמך ה-API שלנו המיועד למתכנתים, או לפנות לתמיכה שלנו.

שימו לב שתוסף זה הוא בתשלום. אם אתם רוצים תוסף ללא תשלום, ניתן לנסות להשתמש בתוסף המאפשר התממשקות באמצעות zapier:

https://wordpress.org/support/plugin/cf7-to-zapier/

Categories: Email, SMS, UMail, אנשי קשר

אם יש לכם 2 קבוצות אנשי קשר שאתם רוצים לאחד אותן לקבוצה אחת, ניתן לבצע זאת באופן הבא:

היכנסו למערכת לתפריט אנשי קשר > קבוצות, סמנו את 2 הקבוצות שברצונכם לאחד ולחצו למעלה על הכפתור פעולות > מיזוג של שתי קבוצות.

שימו לב שניתן למזג רק 2 קבוצות. לביצוע מיזוג של יותר מ-2 קבוצות, אנא מזגו בכל פעם 2 קבוצות לקבוצה אחת ואז מזגו אותה עם קבוצה נוספת.

 

Categories: SMS, UMail, אנשי קשר

ליצירת אייקון/סמל של קיצור דרך למערכת InforUMobile על שולחן העבודה עקבו אחר ההנחיות שלהלן:

  1. העתיקו את כתובת הקישור הבאה: https://cloud.inforu.co.il
  2. לחצו עם לחצן העכבר הימני במקום ריק בשולחן העבודה, ובתפריט שייפתח לחצו על חדש/New > קיצור דרך/Shortcut.
  3. הדביקו או כתבו את הקישור שלמעלה.
  4. לחצו על המשך/Next ותנו שם לקיצור דרך – למשל InforUMobile – ולאחר מכן על סיום/Finish.

בהמשך, לחיצה על קיצור הדרך תעביר אתכם ישירות למסך הכניסה למערכת.

 

Categories: LandingPages, SMS, UMail

מערכת InforUMobile מאפשרת הקמה וניהול של חשבונות, משתמשים ומכסות שימוש. כך למשל תוכלו להגדיר מחלקות שונות ומשתמשים שונים ולהגדיר כמה הודעות יוכל כל משתמש לשלוח. ניהול נכון של מחלקות ומשתמשים חיוני גם לצורך מעקב אחד נתוני שימוש, דפוסי שימוש ולדעת מי בדיוק שלח את ההודעה, וגם מאפשר להגדיר לכל משתמש רק את ההרשאות הנחוצות לו ושהוא יוכל לצפות רק במידע הרלוונטי אליו.

למידע מפורט על יצירת וניהול משתמשים ומכסות עיינו בפרק "ניהול חשבונות ומשתמשים" (פרק 8) במדריך למשתמש של InforUMobile.

הטוקן (Token) הוא מזהה חד חד ערכי של חשבון המערכת. הוא קיים לצד סיסמת הגישה לחשבון, בנוסף לה, ומאפשר לבצע פעולות במערכת בצורה תכנותית דרך ה- API מבלי לגשת לחשבון דרך ממשק המערכת. הטוקן מספק שכבת הגנה נוספת לחשבון, מעבר לסיסמה, ולפיכח מזוהה פעמים רבות עם פעולות רגישות שמתבצעות בו.

מערכת InforUMobile מאפשרת למשתמשיה לנהל את הטוקנים שמקנים גישה לחשבונות שלהם באופן עצמאי ועל פי הצרכים האינדיבידואלים של כל בעל חשבון. זאת באמצעות מסך ניהול הטוקנים. גישה למסך זה נעשית באמצעות התפריט העילי של המערכת> לחיצה על שם המשתמש> פרטי חשבון:

הלחיצה תפתח את חלונית פרטי המשתמש בתוכה נקליק על API Tokens על מנת להגיע למסך ניהול הטוקנים:

עם הלחיצה על הקישור תפתח חלונית אימות דו שלבי (OTP) בה נידרש להזין את הקוד שנשלח לבעל החשבון ב- SMS או אימייל. שלב מקדים זה הכרחי לאבטחת הטוקן ובא למנוע חשיפה שלו לגורמים שאינם מורשים.

(במידה ומסיבה כלשהי לא משוייכים לחשבון פרטי זיהוי שיאפשרו לשלוח את הקוד לבעל החשבון ב- SMS או אימייל אנו נידרש בשלב זה ראשית כל לעדכן את פרטי הזיהוי המורשים בחשבון, לאמת אותם ורק לאחר מכן תתקבל הגישה למסך הייעודי).

ברגע שהקוד אומת, קרי שהמערכת וידאה שמי שמנסה להכנס למסך ניהול הטוקנים מורשה לעשות זאת, נועבר למסך ניהול הטוקנים:

לחצו על התמונה להגדה

המסך יציג לנו את כל הטוקנים המוגדרים בחשבון. לכל חשבון מערכת מוקצה טוקן ייחודי בצורה אוטומטית; במידה ובעל החשבון מעוניין לחולל טוקנים נוספים הוא יוכל לעשות זאת בלחיצה על הכפתור צור טוקן חדש. דבר זה אינו הכרחי, הוא רק נועד לטובת מי שרוצה לפזר סיכונים. על ידי הקצאת טוקן ייעודי לכל פעולה שמתבצעת בחשבון, או לכל מקבץ של פעולות, ניתן למנוע מצב שבו חשיפה לא מכוונת של הטוקן לגורם הלא מתאים מאפשרת לאותו הגורם לבצע קשת רחבה של פעולות בחשבון בניגוד להסכמתנו. בשימוש בריבוי טוקנים אנו למעשה מגדרים את הסיכון. כאמור אבל, זה לחלוטין נתון לשיקול דעתו של המשתמש בחשבון.

עם הלחיצה על כפתור יצירת הטוקן תפתח חלונית הגדרות הטוקן:

במסגרת החלונית:

  • נגדיר את שם הטוקן כפי שנרצה לקרוא לו על מנת לאתר אותו בקלות במסך ניהול הטוקנים.
  • נוכל להגדיר IP מורשה לשימוש בטוקן (רלוונטי לארגונים שעובדים עם IP קבוע ורוצים למנוע מצב בו הטוקן מושמש מחוץ לגבולות הגזרה של הארגון).
  • נוכל להצמיד לכל טוקן הערה שתעזור לנו בניהול – למשל מי הגורם בארגון שהקצנו לו את השימוש בטוקן.
  • לצד זה נוכל גם להגדיר את תוקף הטוקן – שימושי כאשר ממניעי אבטחת מידע אנו רוצים לשלוט על אורך החיים של הטוקן והתחלופה שלו.

בסיום ההגדרות נלחץ על כפתור צור טוקן, הטוקן יווצר ותוצג לנו חלונית הפלט:

במסגרת החלונית נוכל לצפות בטוקן החדש שהוקצה לנו. כמו כן נוכל להעתיק אותו בלחיצה על כפתור העתק.

חשוב – זהו המקום היחיד במערכת בו נהיה חשופים חד פעמית לטוקן ושממנו יתאפשר לנו להעתיק אותו. עם סגירת החלונית לא נוכל יותר לראות את הטוקן במלואו או להעתיקו. אין לסגור את החלונית מבלי ללקט ממנה קודם את המידע הרלוונט לנו, שכן גם בטבלת ניהול הטוקנים המידע יהיה זמין לנו בצורה חלקית בלבד על מנת לשמור אותו במצב מאובטח.

לאחר לחיצה על סגור נשוב אל טבלת ניהול הטוקנים שלנו בה נוכל לראות את הטוקן החדש שנוצר בהצלחה לצד הטוקנים הקודמים בחשבון.

במסגרת זאת נוכל לעקוב אחר מתי טוקנים נוצרו ולא פחות חשוב מתי היתה הפעם האחרונה שהם הושמשו לביצוע פעולות בחשבון (מאפשר לעקוב אחר זליגות בשימוש או מועדי שימוש לא סבירים). נוכל לראות אם טוקן נתון פעיל ובתוקף, אם הגבלנו IP שישתמש בו ואת כל יתר המידע שהגדרנו בעת יצירתו. כאמור את מזהה הטוקן המלא לא נוכל לראות בטבלה שכן מוצג ממנו רק מקטע מייצג:

לחצו על התמונה להגדה

במידה ונרצה לערוך פעולות על טוקן קיים נוכל לעשות זאת בריחוף עם העכבר מעל שורת הטוקן ולחיצה על אייקון 3 הנקודות משמאל, דבר אשר יחשוף את אייקוני הפעולות האפשריות לביצוע:

לחצו על התמונה להגדה

לחיצה על עריכה תאפשר לנו לעדכן את שם הטוקן, ה- IP המורשה שלו, ההערות הנלוות לטוקן והתוקף שלו. בעזרת אייקון ההשהיה נוכל להפסיק את הפעלתו במידה ונרצה בכך ונוכל גם למחוק אותו בלחיצה על פח המחיקה.

לסיכום

הטוקנים מאפשרים גישה לחשבון המערכת בצורה תכנותית ומבלי שתהיה נגיעה ישירה לממשק. מערכת InforUMobile מאפשרת לנהל מספר בלתי מוגבל של טוקנים בחשבון על מנת לתמוך בשלל הפעולות הנחוצות לביצוע בו. הטוקנים כרוכים ברגישות לא מבוטלת וחשוב לנהוג בהם במשנה זהירות על פי כללי אבטחת המידע המקובלים. אין לחשוף אותם למי שאינו מורשה או שלא לצורך, אין להפיצם באמצעים שאינם מאובטחים דיו. חשוב לא פחות לשמור על פרטי זיהוי חשבון (מספר טלפון וכתובת אימייל של בעל החשבון) מעודכנים ומאומתים כיוון שבעזרתם מתאפשרת גישה למסך הטוקנים ולאזורים רגישים נוספים במערכת.

אתם מוזמנים לצור איתנו קשר ולהתייעץ בכל נושא הקשור בשימוש ואבטחת הטוקנים בחשבונכם.

כברירת מחדל, דפדפן Chrome, מציע לשמור סיסמאות כניסה לאתרים.

שימו לב שהפעולה מתבצעת על ידי הדפדפן בלבד ובלי קשר למערכת InforUMobile

במקרה שאתם מנסים להיכנס למערכת אך שם המשתמש והסיסמה שלכם אינם מופיעים בשלב הכניסה, ניתן לנסות את הפעולה הבאה:

בדיקה האם הדפדפן מוגדר לשמור סיסמאות

בפינה העליונה של הדפדפן, ליד סמל ההגדרות (שלוש נקודות אנכיות) לחצו על סמל הפרופיל שלכם ולאחר מכן על סיסמאות (passwords)

במסך שייפתח בדקו שהאפשרויות הצע לשמור סיסמאות וכניסה אוטומטית מופעלות.

אם הן לא מופעלות, הפעילו אותן ונסו להיכנס מחדש למערכת ואז לחצו על שמור כדי שהמערכת תשמור את שם המשתמש והסיסמה.

אם עדיין הסיסמה לא נשמרת

אם האפשרויות כבר מופעלות, גללו למטה עד סוף המסך ובדקו האם בסעיף פריטים שאף פעם לא נשמרו מופיע cloud.inforu.co.il או כיתוב דומה ומחקו אותו בעזרת ה-X. לאחר מכן נסו להיכנס שוב למערכת ולחצו על שמור בחלונית

אם הדפדפן עדיין לא שומר את הסיסמה, יש לפנות לאיש מחשבים או לשירות תמיכה טכנית למחשב שלכם.

שליחת הודעות SMS ודיוורים אלקטרוניים, או כל תקשורת עסקית אחרת שבין בית עסק לבין לקוח או נמען שלו, מהווה פעולה עם השלכות משפטיות הנוגעות לסוגיות כמו: שליחה בניגוד לחוק הספאם, חוזים עסקיים שדורשים העברת הודעה לנמענים ועוד.

מסיבה זו ומסיבות נוספות, InforUMobile שומרת את כל הודעות ה-SMS, הדיוורים והתקשורות העסקיות האחרות שנשלחות דרכנו ולא ניתן לבצע מחיקה של נתונים.

הערות:

א. שימו לב שאמנם ניתן למחוק אנשי קשר מהמערכת, אך הפעולה אינה מוחקת את היסטוריית השליחה.

ב. לאחר תקופה מסוימת, בדרך כלל 3 חודשים, אנו מעבירים את הנתונים לארכיון. במידת הצורך ניתן לפנות אלינו לשליפה של הנתונים.

Categories: SMS, UMail, אנשי קשר

אחת התכונות המתקדמות של מערכת InforUMobile מאפשרת לכם ליצור קישור לדף נחיתה שייפתח אוטומטית עם פרטים מסוימים של איש קשר (ששמרתם כבר במערכת) ושהוא יצטרך להשלים רק את הפרטים החסרים. כך תוכלו לחסוך לאיש הקשר הקלדה מיותרת של נתונים מצד אחד ותבטיחו שהנתונים בדף הנחיתה יהיו מדויקים ככל האפשר.

למשל, אם יש לכם במערכת InforuMobile איש קשר בשם יוסי שהאימייל שלו הוא yossi@test.co.il:

ואתם רוצים שהוא ייכנס לדף נחיתה וישלים פרטים שחסרים לכם, למשל טלפון נייד, ואתם רוצים שכשהוא ילחץ על קישור שתשלחו לו בדואר אלקטרוני הוא יצטרך להשלים רק את מספר הטלפון:

אופן הביצוע – שרשור פרמטרים

לשם כך יש לשרשר את שמות הפרמטרים לקישור של דף הנחיתה בתבנית הבאה:

הגדרת הקישור

עבור הקישור הארוך עם סימן & לאחר הקישור:

&page-field-name=[#contact-field-name#]

ועבור הקישור הקצר עם סימן ? לאחר הקישור:

?page-field-name=[#contact-field-name#]

שליחה ב-SMS

שימו לב: כאשר מדובר בשליחה ב-SMS, יש להשתמש בשדות כפי שהם מופיעים בעברית:

(ניתן לדעת את שמות השדות בדיוור על ידי לחיצה על אנשי קשר > ניהול שדות > שם השדה בעברית

דוגמה

למשל אם יש לך דף נחיתה שהקישור הארוך שלו הוא:

 https://lp.landing-page.mobi/index.php?page=landing&id=123456&token=123456 

הוא ייראה כך לאחר השרשור:

https://lp.landing-page.mobi/index.php?page=landing&id=123456&token=123456&שם=[#שם פרטי#]&אימייל=[#מייל#]

והקישור הקצר שלו:

http://lp6.me/bocza?שם=[#שם פרטי#]&אימייל=[#אימייל#]

כדי לבצע את השרשור העתיקו את הקישור של דף הנחיתה ל-notepad (או כל תוכנת עריכת טקסט) ושרשרו את הפרמטרים לקישור. למשל אם יש בדף הנחיתה שדות "שם" ו"אימייל":

&שם=[#שם פרטי#]&אימייל=[#אימייל#]

שליחת הקישור ב-SMS

ב-SMS יש לשלוח את הקישור כפי שהוא.

שליחה בדיוור

בדיוור אלקטרוני יש להשתמש בשמות השדות כפי שהם מופיעים במסך אנשי קשר > ניהול שדות > מידע ל-API > שם השדה ב-API

כלומר, הקישור ייראה כך:



https://lp.landing-page.mobi/index.php?page=landing&id=123456&token=123456&שם פרטי=[#FirstName#]&אימייל=[#Email#]

והקישור הקצר שלו:

http://lp6.me/bocza?שם=[#FirstName#]&אימייל=[#Email#]



לאחר מכן תוכלו למשל לשתול את הקישור בדיוור ולשלוח אותו ללקוחות. כאשר איש הקשר יקבל את הדיוור ויפתח את הקישור, המערכת תשתול עבורו את הפרטים. לדוגמה:

הערה

שימו לב שאם יש לכם שדות עם רווחים ו/או עם גרשיים, יש לכתוב את השדות בדיוק כפי שהם, עם הרווחים ועם הגרשיים.

אחד הפתרונות הכלליים למגוון בעיות בהתחברות למערכת ושליחת הודעות הוא לנקות קבצי cookies, כלומר, את מידע ההתחברות הקודם כך שניתן יהיה להתחבר מחדש בצורה תקינה. למידע נוסף על קבצי cookies.

להלן אופן הביצוע מדפדפן Chrome. שימו לב שמדובר בפעולה שמתבצעת על המחשב שלכם ובאחריותכם ועלולה לפגוע בנתוני התחברות שלכם גם לאתרים אחרים; לכן יש לצמצם אותה בהתאם להנחיות הבאות:

יש ללחוץ על הכפתורים Control – Shift – Delete, ובחלון שייפתח לסמן את טווח הזמן הרצוי (בדרך כלל ב-24 שעות האחרונות או בשבוע האחרון, בהתאם למשך הזמן שבו קיימת הבעיה) ואת האופציה כל קובצי ה-Cookie ונתוני האתר (Cookies and other site data). מומלץ שלא לסמן אפשרויות אחרות כגון מחיקת היסטוריה וסיסמאות, ולסיום ללחוץ על נקה נתונים (clear data).

 

לאחר מכן מומלץ להתנתק מהשירות, לסגור את הדפדפן, להפעילו מחדש ולנסות להתחבר שוב.

לחצו כאן לקבלת מידע מפורט על האפשרות מאתר התמיכה של Chrome.

 

מערכת edea הנה מערכת לניהול קופות ומועדוני לקוחות . InforUMobile ביצעה אינטגרציה עם edea המאפשרת למשוך קהלים לפי סגמנטים ולאגד אותם לקבוצות במערכת. זאת בצורה אוטומטית ומבלי שיהיה צורך ליצא אנשי קשר מ- edea וליבא אותם ל- InforUMobile. לאחר שאנשי הקשר מסתנכרנים בצורה פשוטה תודות לחיבור בין המערכות ניתן לדוור אותם בקלות ולהניע אותם לפעולה. כיצד אם כן עושים זאת?

נכנס לאזור ניהול אנשי הקשר במערכת, נעמוד על לשונית התפריט קבוצות ונבחר באפשרות – סנכרון נתונים מ- edea.

במידה ולא סנכרנו עד היום נתונים מ- edea ולא ביצענו התממשקות ראשונה למשתמש שלנו במערכת זו נידרש לעשות זאת. לפיכח נגיע את מסך ההגדרות בו נתבקש להכניס את ההגדרות הבאות:

לאחר שנזין את ההגדרות נלחץ על כפתור התחבר והמשך. כאמור את ההגדרות נגדיר פעם אחת בלבד. מרגע שהמשתמש שלנו במערכת מחובר לזה ב- edea אין עוד צורך להתעכב על ההגדרות.

מכאן נגיע אל מסך יצירת קבוצת edea:

כאן נדרש לתת שם לקבוצה על מנת לזהות אותה בקלות במערכת; לאפיין את המועדון אליו משתייך קהל היעד שיכלל בקבוצה; לאפיין את הסגמנט הרלוונטי ולאחר מכן את תת הסגמנט במידה ונרצה. בסיום נלחץ על כפתור צור קבוצה. עם הלחיצה תחל המערכת לדלות את הנתונים ממערכת edea ולייבא את כל אנשי הקשר ב- edea העונים על מאפייני החיתוך שהוגדר לקבוצה.

את הקבוצה שיצרנו נוכל לראות בין יתר הקבוצות שלנו במערכת. נזהה אותה בקלות בעזרת חיווי "edea" שיופיע תחת סוג הקבוצה בטבלת הקבוצות.

מהרגע שהקבוצה נוצרה תכולת אנשי הקשר שלה תסתנכרן אל מול הנתונים העדכניים ביותר במערכת edea במקרים הבאים:

א. בעת היצירה שלה.

ב. כאשר נלחץ על כפתור סנכרון קבוצה במסך הקבוצות.

ג. ברגע שליחת דיוור / SMS / הודעת IVR לקבוצה.

תודות לאינטגרציה העמוקה בין InforUMobile ל- edea כיום קל מתמיד לדוור קהל יעד במסרים המותאמים והאפקטיביים ביותר. אם גם אתם מנהלים את מועדון הלקוחות שלכם באמצעות מערכת edea אנו מזמינים אתכם להנות מהכלי.

Categories: IVR, SMS, UMail, אנשי קשר

שליחת הודעות אישיות מבוססות תאריך

כלי האוטומציה של מערכת InforUMobile הוא כלי נהדר המאפשר לכם לשמור על קשר עם הנמענים שלכם ולהפתיע אותם עם הודעות בימי ההולדת, בימי הנישואין ובתאריכים חשובים אחרים, וזאת כמובן באופן אוטומטי.

שלב 1 – טעינת אנשי קשר + תאריכים

ראשית, עליכם לטעון למערכת קבוצת אנשי קשר עם התאריך המתאים (יום הולדת וכו').

שלב 2 – יצירת אוטומציה מבוססת תאריך

לאחר מכן, היכנסו למערכת ובחרו באפשרות אוטומציה > אוטומציות > צור אוטומציה, ואז על מבוסס תאריך, לדוגמה: יום הולדת.

המערכת תיצור עבורכם תבנית שנראית כך:

שלב 3 – עריכת האוטומציה

הודעות קבועות חוזרות פעם בשנה

להגדרת הודעות שיישלחו באותו תאריך בכל שנה מחדש (למשל הודעות יום הולדת) לחצו על סמל העיפרון שבשדה מציין תאריך ובחרו באפשרות חוזר > בחר שדה תאריך > יום הולדת/תאריך נוסף

הודעות קבועות חד פעמיות

להגדרת הודעות חד פעמיות, למשל תאריך תפוגת אחריות, תאריך תור עתידי וכדומה, בחרו במציין תאריך את האפשרות חד פעמי.

הגדרות נוספות

בחרו האם תרצו לשלוח באותו יום או לפני/אחרי, ואת השעה שבה תרצו שיופעל התהליך. (באיזו שעה הנמענים יקבלו את ההודעה באותו יום).

לחצו על המשך ואז בחרו את הקבוצה שטענתם קודם לכן למערכת או החל על כל אנשי הקשר ולחצו על אישור.

סיום – יצירת מסע לקוח

כעת מוכן עבורכם תחילתו של מסע לקוח שבו תוכלו להגדיר, בין היתר, שליחת SMS או דיוור בתאריך האישי שהזנתם במערכת עבור כל אחד. למשל תוכלו למתוח קו מהפריט מציין תאריך אל שלח SMS, ובלחיצה על סמל העיפרון תוכלו לכתוב את ההודעה הרצויה ולהגדיר את המאפיינים שלה (הסרה, תוכן אישי, זיהוי השולח וכו'), כפי שתוכלו לראות בצילום המסך לדוגמה:

לסיום לחצו על שמור ועל הבא ולאחר מכן העבירו למצב מופעל > בצע.

בהצלחה!

שירות Dropbox הוא שירות לאחסון קבצים בענן, ומאפשר יצירת קישור ציבורי לקבצים שלכם, כלומר שכל אחד יוכל לצפות בקובץ שלכם. אם אתם צריכים להציג ללקוחות שלכם קובץ גדול, תוכלו להיעזר בשירות כדי לקבל קישור ציבורי ולשלב אותו בהודעת הדיוור או ה-SMS שאתם שולחים דרך מערכת InforUMobile.

שימו לב: מדובר בשירות חיצוני שאינו קשור ל-InforUMobile, והמידע שלהלן מוצג כמחווה שירותית בלבד ואינו באחריותנו, ובכפוף לשינויים בהתאם לשיקולים הפנימיים של חברת Dropbox.

היכנסו לאתר dorpbox.com וצרו חשבון חדש או היכנסו לחשבון קיים שלכם, בהתאם להנחיות.

לחצו על הכפתור Upload שבפינה הימנית העליונה, ולאחר מכן על Files ובחרו את הקובץ הרצוי מהמחשב שלכם.

במסך שייפתח, בחרו בתיקייה Public ולחצו על Upload.

בסיום ההעלאה, לחצו בתחתית המסך על View details ואז על שם התיקייה Files/Public. מערכת Dropbox תפתח עבורכם את התיקייה הציבורית שלכם, ואז עמדו על השורה שבה מופיע הקובץ שלכם ולחצו על הכפתור Share, ולאחר מכן על Create a link ואז על copy link. (שימו לב שמופיע הכיתוב Anyone with the link can view this file).

הקישור שמופיע הוא קישור ציבורי וניתן להשתמש בו בכל מקום וכל מי שילחץ עליו יוכל לצפות בקובץ שלכם.

 

כמו כן, ניתן להעלות קבצים לאחסון ב-drive של גוגל – לחצו על הקישור להסבר.

Categories: ChatBot, LandingPages, SMS, UMail

אנשי קשר חסומים/מוסרים הם אנשי קשר שפרטי הקשר שלהם (טלפון נייד ו/או כתובת דוא"ל) חסומים במערכת ולא ניתן לשלוח אליהם הודעות.

כדי לייצא למחשב שלכם את רשימת אנשי הקשר שחסומים/מוסרים במערכת יש להיכנס במערכת לתפריט אנשי קשר > מוסרים > וללחוץ על הסמל  שבצד שמאל.

 

 

המערכת תוריד למחשב שלכם קובץ מוסרים בשם removes.csv הכולל את פריטי הקשר המוסרים, סוג הפריטים המוסרים ותאריך ההסרה. להלן דוגמה של קובץ כזה.

 

————————————————————-

(לחצו על הקישורים למידע איך להסיר אנשי קשר או איך לייבא מוסרים חדשים).

Categories: SMS, UMail, אנשי קשר

אנשי קשר חסומים/מוסרים, הם אנשי קשר שפרטי הקשר שלהם (טלפון נייד ו/או כתובת דוא"ל) חסומים במערכת ולא ניתן לשלוח אליהם הודעות. (לחצו כאן להסבר איך להסיר/לחסום אותם).

כדי לצפות ברשימת אנשי הקשר החסומים/מוסרים במערכת יש להיכנס לתפריט אנשי קשר > מוסרים.

 

————————————————————-

מסך המוסרים מאפשר לבצע גם את הפעולות הבאות:

א. חיפוש – לבדוק האם איש קשר, טלפון או כתובת מייל חסומים במערכת, על ידי הקשת הפרט הרצוי בשורת החיפוש.

ב. מיון – למיין פריטי קשר חסומים לפי טווח תאריכים, על ידי בחירת תאריך ההתחלה ותאריך הסיום ולחיצה על הגדר.

ג. ייבוא מוסרים – לייבא מוסרים חדשים.

ד. היסטוריית הסרות – לצפות בהיסטוריית הסרות, הכולל את פריטי הקשר המוסרים, תאריך וסיבת ההסרה.

ה. ייצוא מוסרים – לייצא את דוח המוסרים לקובץ אקסל.

Categories: SMS, UMail, אנשי קשר

מערכת InforUMobile מאפשרת לכם להקים מספר משתמשים בחשבון שלכם, כך שלכל עובד/מחלקה יהיה שם משתמש משלו שאותו הוא יוכל לנהל ולשלוח משם הודעות וכדומה.

יצירת משתמש/מחלקה

כדי להוסיף משתמש יש להיכנס למערכת, ללחוץ על גלגל השיניים בצד שמאל למעלה > דוחות וניהול חשבונות (עליכם להיות ברמת הרשאה "מנהל לקוח" לשם כך).

לאחר מכן לחצו בצד ימין על משתמשים או על מחלקות לפי הצורך, ובצד שמאל על הוספת משתמש חדש (או הוספת מחלקה חדשה) והגדירו את השדות הדרושים:

הגדרות המשתמש/מחלקה

שם המשתמש והסיסמה > איתם הלקוח ייכנס למערכת

אימייל /טלפון > לשם קבלת התראות ופרטים כללים

סוג משתמש > מה רמת ההרשאות שתהיה למשתמש.

  • מנהל לקוח/מחלקה > הרשאה לנהל ולהקים תחתיו משתמשים.
  • משתמש > הרשאה לנהל את המשתמש שלו עצמו.
  • ניתן להגדיר הרשאות נמוכות יותר כגון צפייה בדוחות בלבד, שליחת הודעות שמורות בלבד או שם שולח קבוע. למידע על רמות ההרשאה הללו ניתן לפנות למחלקת התמיכה.

לסיום יש ללחוץ על שמירה

למידע מפורט בנושא ניהול משתמשים יש לעיין בספר המערכת בפרק 8.

Categories: SMS, UMail, אנשי קשר

המערכת המתקדמת של Inforu מאפשרת לנהל רשימות של פריטי קשר (טלפונים וכתובות מייל) שלעולם לא יקבלו מאיתנו הודעות SMS ו/או דיוורים. אם יש לכם רשימה של פריטי קשר כאלו ואתם רוצים לטעון אותה למערכת יש לבצע את הפעולות הבאות:

א. וודאו שרשימת פריטי הקשר שמורה בקובץ אקסל או קובץ טקסט כאשר כל פריט קשר נמצא בשורה חדשה, למשל:

 

 

 

 

 

ב. היכנסו למערכת לתפריט אנשי קשרייבוא מוסרים (או לחצו על סמל אנשי הקשר שבצד שמאל למעלה ולחצו על מוסריםייבוא מוסרים).

ג. העתיקו מהקובץ שלכם את פריטי הקשר והדביקו אותם בחלונית הימנית, ולאחר מכן מלאו את הפרטים הבאים:

  • שם המסיר – השם שלכם
  • סיבת ההסרה – לצורך תיעוד, למשל "בקשת לקוח", "ייבוא ממערכת קודמת" וכדומה.
  • הערות – אופציונלי.

 

ד. לסיום, לחצו על הסר שבפינה השמאלית התחתונה, ולאחר מכן תקבלו מסך המציג את תוצאות הפעולה:

 

Categories: SMS, UMail

אנו נתקלים מעת לעת במצב בו העבודה על המערכת נעשית על ידי מספר גורמים נפרדים ובלתי תלוים בארגון, אשר ניגשים למשתמש מסויים ומשותף לכולם ומבצעים בו מגוון פעולות כל אחד לפי צרכיו. דבר זה מהווה פתח לליקוי אבטחה חמור שכן פרטי הגישה לאותו המשתמש מצוים בידי מספר אנשים. זאת ועוד, במצב זה קשה עד בלתי אפשרי להפעיל מנגנון של אימות דו שלבי בכניסה לחשבון מה שחושף את החשבון אבטחתית עוד יותר.

במטרה למנוע את המצב הזה, ובכדי לעודד זהירות מקסימלית מצד המשתמשים שלנו בעת עבודתם עם המערכת, יצרנו ב- InforUMobile ישות שנקראת "משתמש מעבר". משתמש מעבר הוא משתמש שניתן בעזרתו לגשת למשתמש מטרה אחר אליו אנו מכוונים. משתמש מעבר בא לגשר על הצורך שמספר גורמים יגשו למשתמש נתון במערכת ובו בעת שהגישה תתבצע בצורה מאובטחת תוך ישימות מלאה של אימות דו שלבי ופרטני לכל גורם שרוצה לגשת למשתמש המטרה.

דוגמא להמחשה

דוד, משה וציפי עובדים שלושתם בחברה נתונה. כל אחד מבצע תפקיד אחר ולשם ביצוע תפקידם על שלושתם להשתמש במשתמש נתון X במערכת InforUMobile. במקום שדויד, משה וציפי יעשו כולם לוגאין למשתמש X עם שם משתמש וסיסמה שהם חולקים ביניהם, דוד יעשה לוגאין למשתמש המעבר שלו, משתמש D לצורך העניין, משה יעשה לוגאין למשתמש מעבר M וציפי תתחבר למשתמש מעבר Z. הלוגאין יעשה עם שם משתמש וסיסמה נפרדים לכל משתמש מעבר. רצוי גם שיופעל על כל אחד מהם אימות דו שלבי (2FA). לאחר הלוגאין למשתמשי המעבר דוד, משה וציפי ינותבו אוטומטית למשתמש X שעליו הם עובדים במשותף. עבודתם הסדירה עם המערכת תמשך כפי שהם רגילים ובו זמנית הגישה אליה תהיה מאובטחת יותר מאשר אילו היו ניגשים למשתמש X ישירות ושלא דרך משתמשי המעבר שלהם.

כיצד יוצרים משתמש מעבר?

יש להתחבר לחשבון ממערכת שמוגדר ברמת מנהל לקוח > ובתוכו להכנס לאזור דוחות וניהול חשבונות בתפריט העילי > משם יש להכנס ללשונית ניהול משתמשים > וללחוץ על כפתור הוספת משתמש חדש.

במסך יצירת המשתמש יש לבחור תחת הגדרת סוג משתמש באפשרות של משתמש מעבר:

ברגע שאפשרות משתמש מעבר נבחרת יפתח תפריט לבחירת משתמש המטרה אליו משתמש המעבר יועבר בצורה אוטומטית:

ברשימה יופיעו כל כל המשתמשים שהוקמו עד לנקודה זו תחת הלקוח. יש לבחור את אחד מהם.

לאחר הגדרת משתמש המטרה וכל יתר הפרטים שנוגעים למשתמש המעבר יש ללחוץ על כפתור השמירה בתחתית מסך יצירת המשתמש.

מאותו רגע משתמש המעבר פעיל וניתן לשימוש לצורך גישה למשתמש המטרה.

בצורה הזו נבטיח עבודה על המערכת בהתאם לצרכים העסקיים והתפעולים שלנו, אך זאת מבלי להתפשר על האבטחה של כל חשבון וחשבון בה.

מחקתם בטעות אנשי קשר ואתם רוצים להחזיר אותם? אין בעיה. המערכת שומרת את פרטי אנשי הקשר למשך חצי שנה ותוכלו לטעון אותם מחדש למערכת.

כדי לצפות באנשי הקשר המחוקים יש ללחוץ – מכל מקום במערכת – על סמל אנשי הקשר () שמופיע בצד שמאל למעלה ולאחר מכן בתפריט הימני על אנשי קשר > מחוקים.

 

במסך זה המערכת תציג בפניכם את כל אנשי הקשר שנמחקו במהלך חצי השנה האחרונה. במסך זה ניתן לחפש איש קשר לפי שם, טלפון או כתובת אימייל. לאחר שמצאתם את אנשי הקשר שתרצו לשחזר, לחצו בצד שמאל על סמל האקסל ויצאו את הקובץ למחשב שלכם.

לטעינה מחדש של אנשי הקשר למערכת יש להיכנס לתפריט אנשי קשר > ייבוא אנשי קשר ולטעון אותם למערכת.

למידע נוסף על טעינת אנשי קשר יש לעיין במדריך למשתמש בפרק 5 – ניהול אנשי קשר במערכת > ייבוא אנשי קשר למערכת.

 

——————————————————————————————————-

הערה: המערכת אינה שומרת את פרטי הקבוצה או הקבוצות שאליהן איש הקשר היה שייך.

Categories: SMS, UMail

להלן סרטון המדגים כיצד יוצרים אוטומציה דור 2.0 במערכת:

נגישות