Email

ההתאמה למובייל היא לפי גודל מסך מסוים ובפועל הנמען יכול להשתמש במכשיר עם גודל מסך אחר ולכן יכול להיות שוני.

אם מדובר בשוני מהותי יותר או בתצוגה מעוותת, אנא פנו למחלקת התמיכה בטלפון 03-9415550 שלוחה 2.

Category: Email

לאחר שאנו שולחים דיוור דרך מערכת InforUMobile, המערכת מתחילה לאסוף מידע ונתונים על תוצאות הדיוור והשליחות.לאחר שהדיוור נשלח, המערכת שלנו מתחילה לאסוף עליו מידע לגבי תוצאותיו.

לצפייה במידע יש להיכנס לערוץ הדיוור וללחוץ על דוחות, ולאחר מכן על שם הדיוור הרצוי.

דוחות

מסך הדוח מציג סיכום של הדיוור ששלחנו, ומכיל 3 חלקים:

  • שורת סיכום של הנתונים
  • תצוגה גרפית של משפך הדיוור
  • תפריט דוחות מפורטים יותר

צילום מסך לדוגמה:

א. שורת סיכום

שורת הסיכום מציגה נתונים סטטיסטיים על הדיוור:

  • תאריך שליחה
  • כמות שנשלחו כולל שגויים
  • כמות שנשלחו בניכוי שגויים
  • כמות שנפתחו
  • אחוז פתיחות
  • כמות הקלקות
  • אחוז הקלקות
  • אחוז שגויים
  • אחוז הסרות

ב. תצוגה גרפית של משפך הדיוור

דוח זה מציג של משפך הדיוור, כלומר השורה העליונה ביותר מציגה את כלל הנמענים וכל שורה מתחתיה מציגה כמה מתוך השורה שלמעלה ביצעו פעולה נוספת בדיוור. להלן הסבר על סוגי הנתונים:

נשלחו

– כמות הנמענים הכוללת שהמערכת שלחה אליהם את הדיוור (לאחר סינון כפולים).

נשלחו בניכוי שגויים

סך כל הדיוורים שנשלחו לנמענים, לאחר קיזוז כתובות מייל שקיבלנו עליהן חיווי שמדובר בכתובות שגויות – כתובות לא קיימות, כתובות קיימות שאין אפשרות לשלוח אליהן בשלב זה, כתובות ששרתי הדואר של הנמענים דיווחו שאינם יכולים לקבל את הדיוור עבורם וכדומה.

חשיפות

חשיפה היא כל כל חשיפה של הדיוור עצמו.

מספר החשיפות בדרך כלל גבוה יותר ממספר הפתיחות, מכיוון שיכול להיות שאיש קשר נחשף לדיוור יותר מפעם אחת.

דוגמה: אם נמען פתח את הדיוור פעם אחת במחשב בעבודה, פעם אחת במחשב בבית ופעם אחת במכשיר הטלפון שלו, המערכת סופרת 3 חשיפות אך רק פתיחה אחת.

נפתחו

שורה זו מציגה את כמות אנשי הקשר שפתחו את המייל לפחות פעם אחת.

הסעיף הבא יסנן אנשי קשר שפתחו את הדיוור אך לא הקליקו על אף אחד מהקישורים (אם ישנם) שהיו בו.

כלומר – אם 5 אנשי קשר פתחו את הדיוור אך רק 3 לחצו על קישורים בתוכו, המערכת תפחית בשלב זה את שני אנשי הקשר שפתחו אך לא הקליקו על שום דבר.

הקליקו

כמות אנשי הקשר שהקליקו על הדיוור לפחות פעם אחת. כלומר, אם הדיוור שלכם כולל קישורים להקלקה, למשל כפתור "קרא עוד", תמונה שלחיצה עליה מובילה לקישור של אתר האינטרנט שלכם, לחיצה על "אם אינך רואה מייל זה לחץ כאן" וכדומה, המערכת תציג את מספר אנשי הקשר שלחצו על קישורים בדיוור לפחות פעם אחת (ולא את כמות הקליקים הכוללת).

הוסרו

– כמות האנשים שבחרו להסיר עצמם מרשימת התפוצה ולא לקבל יותר דיוורים מכם.

לחיצה על כל אחת מהשורות תוביל אתכם לדוח מפורט הכולל את אנשי הקשר שנכללים בסטטיסטיקה זו.


ג. דוחות מפורטים

בצידו הימני של המסך מופיע התפריט הבא האפשר לנו לצפות בדוחות מפורטים הכולל את הנמענים שבבסיס הדוח:

סיכום הדיוור

מכיל את הסיכום הגרפי שהוצג למעלה וכן שורת נתונים סטטיסטית המציגה את מועד השליחה, כמויות השליחות, הפתיחות וההקלקות וכן נתונים באחוזים: אחוז הפתיחות, ההקלקות, השגויים והמוסרים.

א. פרטי הדיוור

מציג את שם הדיוור (קישור שלחיצה עליו תציג את תוכן הדיוור, שם וכתובת השולח, שורת הנושא, מועד השליחה, רשימות התפוצה שאליהן נשלח הדיוור ופרטים נוספים.

ב. דוח נמענים

– דוחות מפורטים המציגים את אנשי הקשר שנכללו בדוח בהתאם לסעיפים הבאים:

נשלחו, נפתחו, הקליקו, חזרו (מיילים שגויים ו/או שיש בעיה לשלוח אליהם) וכתובות שהוסרו (בהתאם להסברים המפורטים לעיל).

ג. התפלגות ההקלקות בדסקטופ ובמובייל:

מציג התפלגות באחוזים של כמה מההקלקות בוצעו ממכשיר טלפון נייד וכמה ממחשב נייח (דסקטופ).

ד. מפת הקלקות

דוח שמראה את הדיוור כפי שנשלח כאשר ליד כל קישור שהיה בדיוור מוצגים סיכום של הנתונים ואחוז וכמות הנמענים שלחצו לפחות פעם אחת על קישור מסוים בדיוור.

סיכום מפת הקלקות

נתונים סטטיסטיים על כל ההקלקות שבוצעו בדיוור, להלן דוגמה:

אחוז וכמות אנשי הקשר שהקליקו על קישורים בדיוור

תצוגה גרפית של הדיוור כאשר ליד כל קישור מופיעה תיבה המציגה באחוזים ובמספרים כמה מתוך כלל הנמענים שקיבלו את הדיוור לחצו על אותו קישור.

למשל אם 200 אנשים קיבלו את הדיוור, ומתוכם 50 לחצו על קישור מסוים, אחוז ההקלקות יהיה 25% ובסוגריים תופיע כמות הנמענים (50). לחיצה על התיבה שבה מוצגים הנתונים תפתח דוח מפורט המציג את הנמענים הכלולים בו.

ה. פתיחה לפי שעות

– דוח המציג כמה דיוורים נפתחו בכל שעה בפרק זמן מסוים

בפינה השמאלית ניתן לבחור את פרק הזמן שעבורו תוצג הסטטיסטיקה. למשל, ב-24 שעות הראשונות, ב-48 השעות הראשונות מאז השליחה וכו'.

סיכום

המידע המפורט בדוחות הללו מאפשר לדעת מה קרה לדיוור לאחר ששלחנו אותו, מי הם הנמענים שכדאי להתמקד בהם בדיוורים הבאים, איזה שגויים אפשר לתקן או להסיר, מתי כדאי לשלוח ולהפיק לקחים חכמים יותר המבוססים על אחוזי הפתיחות, החשיפות, הקליקים ושעות השליחה, כך שנוכל לשפר את הדיוורים העתידיים שלנו ולהשיג תוצאות טובות יותר והמרות רבות יותר.

Category: Email