מערכת הדיוור המתקדמת של InforUMobile מאפשרת לכם לשלוח דיוורים ממוקדים לקהל היעד הרצוי לכם.

 

הצורך

אחת משיטות השיווק הנפוצות היא שליחת דיוור מסוים למי שפתח/לא פתח או הקליק/לא הקליק על דיוור קודם.

לא פתח – אנשי קשר שנמצאים ברשימת התפוצה שלנו ביקשו לקבל מאיתנו דיוורים, ואם איש קשר לא פתח דיוור מסוים, ייתכן שהוא שכח, היה עסוק, לא ראה את ההודעה וכדומה. שליחה חוזרת תאפשר לו להיזכר בהודעה ולפתוח אותה.

פתח/הקליק – לחלופין, אם איש קשר פתח דיוור מסוים והביע עניין בו, תרצו אולי לשלוח לו דיוור נוסף שיעודד אותו לבצע פעולה נוספת – רכישת מוצר, ניצול מבצע מיוחד עבורו וכדומה.

 

אופן הביצוע:

א. שכפלו את הדיוור הרצוי על ידי לחיצה על הכפתור שכפול שמשמאל לו ברשימת הדיוורים

ב. היכנסו לדיוור ועדכנו את שורת הנושא ו/או ערכו אותו, אם תרצו.

ג. עברו לשלב 3 – רשימות תפוצה וודאו שאתם שולחים את הדיוור לאותה רשימת תפוצה כמו בדיוור הקודם.

ד. לחצו על אפשרויות מתקדמות, ובאפשרות טיוב קהל היעד תוכלו לבחור למי לשלוח את הדיוור החוזר:

בחרו את סוג הפעולה שהנמען ביצע (פתח/לא פתח/הקליק/לא הקליק) ולאחר מכן את הדיוור שעליו יש לבצע את הבדיקה.

ה. לסיום לחצו על המשך ושלחו את הדיוור.

 

0

Categories: Email, UMail