דפי הנחיתה במערכת InforUMobile מהווים ערוץ משלים לשירותי התקשורת עם הלקוחות שלכם בערוצים השונים – דיוור, SMS, אוטומציות וכדומה. הייעוד המרכזי שלהם הוא להעניק ללקוח שלכם מידע נוסף על השירות או המוצר שלכם ולבקש ממנו למלא טופס עם פרטים נוספים כגון שם, טלפון, מייל, רישום לרשימת תפוצה וכדומה.

פרטים נוספים אלו, המכונים "לידים", מאפשרים לכם להקים מאגר לקוחות ולהציע לאנשי הקשר שלכם שירותים ומוצרים נוספים (דרך SMS או דיוורים) ולפלח טוב יותר את קהל היעד שלכם (למשל, לרשום אותם לרשימות תפוצה ייעודיות).

מכיוון שכך, דפי הנחיתה צריכים להיות מוכוונים למטרה מרכזית אחת: מילוי טופס פרטים (איסוף לידים). הוספת קובץ נוסף כגון Word או PDF תגרום לכך שהלקוח ילחץ כדי לראות אותם ויצא החוצה מהדף לפני שקיבלתם את הליד. לכן לא מומלץ ואין אפשרות להוסיף קבצים לדפי הנחיתה במערכת.

עם זאת, תוכלו להוסיף קובץ Word או PDF לדף הנחיתה באחת הדרכים הבאות:

א. לשמור את הקובץ בענן כלשהו ולשים את הקישור אליו באלמנט כלשהו במערכת, למשל בכפתור, בתמונה או בתיבת טקסט. (למידע כיצד להעלות קובץ ל-Dropbox לחצו כאן).

ב. אם מדובר בקובץ PDF תוכלו לשמור אותו כקובץ תמונה ולהוסיף אותו כתמונה לדף הנחיתה (גרירת אלמנט מסוג תמונה למסך העריכה, ללחוץ עליו ולטעון את התמונה). קיימים באינטרנט שירותים שונים שמאפשרים להמיר בקלות קובצי PDF לקובצי תמונה (JPG או PNG – למשל באתר הזה).

ג. אם מדובר בקובץ Word תוכלו פשוט להעתיק את התוכן שלו לתיבת טקסט במערכת, או, לחלופין, להמיר אותו לקובץ תמונה (למשל דרך האתר הזה).

Category: LandingPages