שאלות נפוצות – דפי נחיתה

LandingPages

למה מיועדים דפי הנחיתה?

הדבר שהכי חשוב לדעת על דפי נחיתה, בלי קשר להיכן בניתם אותו, הוא שדף נחיתה אינו מיועד להיות דף ראשי של אתר שמחפשים באינטרנט, אלא דף המציע שירות משלים ללקוחות אפשריים.

דפי נחיתה לצורך איסוף לידים

השימוש העיקרי בדפי נחיתה הוא איסוף לידים. כלומר, אם שיווקתם מוצר מסוים דרך SMS, דיוור אלקטרוני, פרסום בפייסבוק או בגוגל או בכל דרך אחרת, תוכלו להפנות את המתעניינים לדף נחיתה שבו הם ימלאו פרטים ותוכלו לחזור אליהם ולמכור להם את השירות.

למה בכל זאת הדף לא מופיע בגוגל?

גוגל מפעילה רשת בוטים שסורקים את דפי האינטרנט ומחליטים אם והיכן לפרסם את הדף בתוצאות החיפוש בגוגל, ולכן יכולות להיות 2 סיבות לאי הופעה בגוגל:

א. גוגל עוד לא סרקו את הדף או החליטו מסיבה כלשהי שלא להוסיף את הדף לאינדקס הדפים שמופיעים אצלם.

ב. הדף נסרק ומופיע באינדקס של גוגל, אך מסיבות שונות גוגל בחרו שלא להציג את הדף בעמודים הראשונים של תוצאות החיפוש.

מה אפשר לעשות כדי לשפר את הסיכוי שהדף יופיע בגוגל

כאמור, דפי נחיתה לא מיועדים להיות כאלו שמופיעים בגוגל והם מיועדים להוות שירות משלים בלבד בעיקר לצורך איסוף לידים.

כדי לשפר בכל זאת את הסיכוי להופיע בגוגל ניתן לנסות את הפעולות הבאות:

יצירת תנועה לדף

א. ליצור תנועה של גולשים לדף כדי שגוגל יבינו שמדובר בדף "חי" ופעיל. ניתן ליצור תנועה לדף באמצעות פרסום שלו במגוון דרכים: SMS, דיוור אלקטרוני, פרסום בפייסבוק, פרסום ממומן בגוגל, קידום אורגני, וואסטפ וכדומה. כך לגוגל יהיה "אינטרס" להכניס את הדף לאינדקס שלו.

הגדרת כותרת ומילות מפתח

ב. להגדיר לדף כותרת ומילות מפתח: הכותרת צריכה להיות ייחודית ככל האפשר, ומילות המפתח מוגדרות ומכוונות מטרה שאותם הלקוחות האפשריים יחפשו כדי למצוא דף שיעניק להם את השירות והמידע המדוייקים שהם מחפשים.

הגשת הדף לסריקה בגוגל

ג. ניתן להגיש את הדף לגוגל כדי שיסרקו אותו ויוסיפו אותו לאינדקס שלהם, או לעיין בשאלה הנפוצה שלהם בנושא: כיצד לבקש מ-Google לסרוק מחדש את כתובות האתר שלכם.

בנושא: כיצד לבקש מ-Google לסרוק מחדש את כתובות האתר שלכם.

חיפוש שיטות נוספות באינטרנט

ג. קיימים באינטרנט גם מאמרים והסברים שונים בנושא, ואפשר לחפש אותם בגוגל תחת החיפוש "למה הדף שלי לא מופיע בגוגל" או ניסוחים דומים. ראו למשל את ההסבר הבא: איך לאנדקס עמודים בגוגל במהירות?

עדכון הגדרות הדף

כדי להגדיר את הנ"ל יש להיכנס לדף הנחיתה > הגדרות דף הנחיתה > תגיות מטה ולמלא את שם לשונית דף דף הגלישה, תיאור בית העסק/המוצר ואת מילות המפתח לטובת קידום הדף (את מילות המפתח יש להפריד באמצעות פסיקים) למשל:

לסיכום

א. זכרו כי דפי נחיתה לא נועדו להיות דפים ראשיים של אתר שמחפשים באינטרנט אלא בעיקר כשירות משלים לצורך איסוף לידים, ולכן עליכם לוודא מה הפתרון המתאים ביותר לצורך שלכם.

ב. ההמלצה הכי חשובה היא ליצור כמה שיותר כניסות לדף (על ידי אפשרויות פרסום שונות והפניית גולשים), דף שאינו פעיל לא מופיע בגוגל או שמופיע במיקום נמוך מאוד.

ג. בהגדרות הדף לא להשתמש בכותרת עם מילים כלליות/נפוצות מדי מכיוון שיש "תחרות" קשה בין כל האתרים שמופיעות בהן המילים הללו.

ד. ניתן להוסיף להגדרות הדף מילות מפתח שאותן לקוחות אפשריים עשויים לחפש כדי למצוא את השירות אותו אתם מעניקים.

ה. ניתן להגיש את הדף לסריקה והוספה למנוע החיפוש של גוגל

הערה

המידע ניתן כפי שהוא ואין לראות בכך המלצה כיצד לשפר את האופן שבו גוגל סורקים או מציגים את הדף בתוצאות החיפוש.

Category: LandingPages

CSS, או בעברית "גיליונות סגנון מדורגים", היא תבנית לעיצוב דפי אינטרנט המיועדת לאנשי מקצוע המעוניינים לעצב בעצמם אפשרויות שונות בדפי אינטרנט.

ערוץ דפי הנחיתה של InforUMobile מאפשר יצירת דפי נחיתה מעוצבים ללא צורך בידע ב-CSS ולכן אי אפשר ולא מומלץ להוסיף CSS חיצוני מוכן, וזאת מ-2 סיבות עיקריות:

א. כאמור, ניתן לעצב את דפי הנחיתה כרצונכם ללא צורך ב-CSS, המערכת מציעה מגוון רחב של אפשרויות עיצוב כגון צבע, גופן, הדגשה, הארה, גודל, צבע רקע חיצוני ופנימי, כפתורים, גלריית תמונות ואלמנטים נוספים.

ב. מכיוון ש-CSS הוא סוג של קוד מחשב הכתוב בשפה הדומה ל-HTML, יש חשיבות רבה לערוך אותו בצורה מקצועית ולעיתים טעות בהגדרת ה-CSS עלולה לגרום לכך שכל דף הנחיתה לא יוצג ו/או לשגיאות ותקלות בדף.

לפרטים נוספים על עיצוב דפי נחיתה והוספת מגוון אפשרויות ועיצובים, תוכלו לצפות בסרטון ההדרכה על יצירת דפי נחיתה או לעיין בשאלות הנפוצות שלנו בנושא.

Category: LandingPages

הלידים שמתקבלים בדפי הנחיתה של InforUMobile נשמרים במערכת וניתן לייצא אותם בקובץ אקסל או להגדיר שהם יישלחו אליכם אוטומטית בהתממשקות תכנותית (API) למערכת חיצונית. התממשקות כזו מאפשרת לכם, בין היתר, להוסיף אוטומטית למערכת ה-CRM (ניהול לקוחות) שלכם לקוח שנרשם בדפי נחיתה.

כדי להגדיר קבלת לידים בצורה תכנותית יש להיכנס לדף הנחיתה הרצוי > הגדרות דף הנחיתה > קבלת לידים בצורה תכנותית > ולהזין את כתובת ה-URL שאליה יישלחו הלידים > ולא לשכוח ללחוץ על שמירה בתחתית הדף.

 

מידע מפורט על התבנית שבה הלידים נשלחים לקישור שלכם מופיע במסמך ה-API של דפי הנחיתה, ובמידת הצורך מומלץ להעביר אותו למתכנת/ים שלכם כדי שיוכל/ו לבנות את הקוד התכנותי של הקישור שלכם בהתאם.

לחיצה על צפייה בלוג פניות תציג בפניכם את הלידים כפי שהם נשלחים ל-URL שלכם ומה התגובה שקיבלנו. (request-response).

Category: LandingPages

גרסת הדסקטופ הבסיסית של דפי הנחיתה שלנו מגיעה בגודל סטנדרטי שמתאים לתצוגה של מרבית מסכי המחשבים ומאפשרת להציג את התוכן שלכם בדף אחד ללא צורך בגלילה כלפי מטה או לצדדים.

עם זאת, ניתן לשנות את הגובה ו/או את הרוחב של דף הנחיתה כך שיתאים לצרכים שלכם.

 

כדי לבצע את השינוי יש להיכנס לגרסת הדסקטופ וללחוץ בצד שמאל על הגדרות דסקטופ.

במסך שייפתח, תחת הגדרות כלליות ניתן לשנות את רוחב וגובה השדה לפי הצורך, ולסיום לחצו על שמור. שימו לב שאם תרצו לשנות רק את הרוחב או רק את הגובה, עליכם לבטל קודם את הסימון משמירה על יחס.

Category: LandingPages

Load More

נגישות