LandingPages

מערכת InforUMobile מאפשרת שימוש ושליחה של תמונות לנמענים במספר דרכים. כדי לאפשר העברה מהירה ככל האפשר של התמונות, יש לדאוג לכך שהתמונות יהיו במשקל נמוך ובממדים (אורך/רוחב בפיקסלים) מתאימים.

 

ההבדל בין משקל לממדים

משקל התמונה נמדד בקילובייטים (ק"ב או KB) והוא מייצג את האיכות של התמונה, כלומר עד כמה היא חדה וברורה.

ממדי התמונה נמדדים בפיקסלים (ראו הערה 1) המייצגים את האורך והרוחב של התמונה.

 

שימושים עיקריים

א. SMS – שליחת תמונה כקישור ב-SMS (מסך שליחת SMS > צרף קובץ להודעה), שבו אתם מעלים תמונה הנשמרת במערכת ומוצגת בהודעה כקישור. משקל התמונה המרבי המותר הוא 300 ק"ב.

ב. דיוור – הוספת התמונה בדיוור. ממדי התמונה צריכים להיות ברוחב של עד 600 פיקסל ובגובה/אורך של עד 1700 פיקסל, ומשקל התמונה צריך להיות נמוך ומותאם לתצוגה על מסך (ולא לדפוס). המשקל הכולל של כל הדיוור, כולל כל התמונות שבו, יכול להיות עד 1.5 מגה (1500 ק"ב) בדיוור רגיל (ראו הערה 2).

ג. דף נחיתה – הוספת התמונה בדף נחיתה – ניתן להעלות תמונות בכל משקל סביר (ראו הערה 3), אך שימו לב שככל שהתמונה תהיה "כבדה" יותר במשקל כך הדף ייפתח לאט יותר לגולשים.

 

איך לדעת מה משקל/ממדים של התמונה?

ממדים (אורך/רוחב):היכנסו למחשב שלכם ולחצו עם הלחצן הימני על שם הקובץ  > מאפיינים (properties) > פרטים (details), ושם יופיעו המידות, להלן דוגמה:

משקל: משקל התמונה מופיע בדרך כלל לצד שם הקובץ במחשב שלכם, לחלופין ניתן להיכנס למסך המאפיינים של התמונה ומשקל הקובץ יופיע בלשונית כללי (general).

 

איך להקטין משקל/ממדים של תמונה?

הדרך הקלה ביותר היא להשתמש בשירות חיצוני מקוון להקטנת תמונות, כמו:

http://www.resizenow.com/he (ראו הערה 4)

שם ניתן להעלות תמונה ולהגדיר את האורך או הרוחב הרצויים ואת האיכות עד להשגת התוצאה הרצויה ואז לשמור את הקובץ החדש במחשב שלכם.

להלן צילום מסך לדוגמה של שינוי תמונה שבו הוגדר רוחב של 600 פיקסל לתמונה ושמירה על איכות מעולה, והקובץ הוקטן מכ-5 מ"ב לגודל של 129 ק"ב.

 

קיימים שירותים נוספים שמבצעים את אותה פעולה, וניתן גם להיעזר בתוכנות גרפיות כמו הצייר של windows וכדומה.

 

 


הערות:

1. המונח פיקסל מתייחס לנקודה על המסך והגודל שלה יכול להשתנות ממכשיר למכשיר, קטנה יותר במכשיר סלולרי למשל וגדולה יותר במסך טלוויזיה ענק.

2. בדיוור בתמונות פתוחות המשקל הכולל הוא עד 400 ק"ב.

3. עד 10 מגהבייט.

4. השירות הוא חיצוני ואינו קשור לחברת InforUMobile בדרך כלשהי, ו-Inforu אינה מעניקה תמיכה טכנית לשימוש בשירות.

בבואנו לבנות דף נחיתה/ קטלוג מוצרים/ סקר/ טופס רישום למערכת עומדת לרשותנו האפשרות להגדיר מספר הגדרות הנוגעות לאותו הדף. 

אין חובה כלל להגדיר את כולן. כל משתמש יגדיר את הנחוץ לו על פי צרכיו ועל פי המטרות העסקיות של הדף.

להלן תמצות ההגדרות:

כללי

  • שם הדף  – השם שיופיע ברשימת דפי הנחיתה שלך במערכת ויאפשר לך לזהות את הדף מבין שלל הדפים שיצרת בה. שם זה יופיע גם בראש לשונית הגלישה לעמוד. במידה ורוצים שם נפרד ללשונית הגלישה יש להגדירו תחת תגיות מטה.
  • מספר מזהה של הדף  – לכל דף במערכת יש מספר מזהה. ניתן לאתר את הדף במערכת בין היתר בעזרת מספר זה שהינו חד חד ערכי לדף. לפיכח הוא שימושי במיוחד למשתמשים תכנותיים שעושים שימוש API בדפים.
  • גרסאות פעילות של הדף, מובייל וווב – מגדירות איזה גרסה של הדף היא פעילה ותוצג לגולש. במידה ושתי הגרסאות פעילות, גולש המגיע לדף מטלפון נייד יראה את גרסת המובייל שלו וגולש שמגיע ממחשב נייח או אייפד יראה את גרסת הווב. מצב זה האו האופטימלי מבחינת הגשה לגולש והכוונתו להמרה. במידה ואחת מהן לא פעילה גולש יראה את זו שכן פעילה ללא תלות בהתקן אליו הגיע לדף. (במידה והשתיים לא פעילות הדף לא יוצג כלל לגולש).
  • דף נחיתה על דומיין מותאם אישית – מאפשר לקבוע שהדף ירוץ על דומיין לבחירתך להבדיל מהדומיין הדיפולטיבי שהמערכת מספקת. למידע נוסף ראה – http://lp6.me/iKP9k.

ניהול לידים

  • קבלת דוח ליידם מרוכז על בסיס קבוע – למידע נוסף ראה – http://lp6.me/L3fVm.
  • קבלת התראה על כל ליד שממלא טופס בדף – למידע נוסף ראה – http://lp6.me/L3fVm.
  • קבלת לידים בצורה תכנותית – שליחת הלידים ברגע שכל אחד מתקבל  ל- URL חיצוני שיוגדר בדף.

מעקב והמרה

  • Analytics & Remarketing – תיבה בה ניתן לשתול את קוד גוגל אנליטיקס שבו תרצה להשתמש על מנת לעקוב אחר ביצועי הדף (הקפי גלישה, המרות, אפשרות ליצר קהלים מבין הגולשים ועוד). הקוד מתקבל בממשק גוגל אנליטיקס ואותו יש להדביק בתיבה. למידע נוסף ראה – http://lp6.me/eWzbe.
  • קוד המרה – תיבה בה ניתן לשתול את קוד ההמרה שבו תרצה להשתמש על מנת לעקוב אחר כמות ההמרות שהדף מייצר במסגרת קמפיין פרסומי שלו ב- Google AdWords. 
  • פיקסל פייסבוק – תיבה בה ניתן לשתול את קוד ההמרה שבו תרצה להשתמש על מנת לעקוב אחר כמות ההמרות וביצועים באופן כללי שהדף מייצר במסגרת קמפיין פרסומי שלו בפייסבוק. את הקוד יש לשלוף מממשק Facebook Ads Manager ולהדביק בתיבה.
  • GTM – תיבה בה יש לשתול קוד מעקב אחר הדפים מתוך ה- Google Tag Manager – פלטפורמה לניהול קודים מרובים של הדף ממקום מרוכז אחד. לשימוש בכלי יש להגדיר את הקודים השונים בממשק ה- GTM ולשתוך את הקוד הכללי שה- GTM מספק בתיבה בהגדרות הדף.

פעולות נוספות

  • שליחת SMS לבעל העמוד לאחר מילוי טופס – מאפשרת לך לקבל התראה ב- SMS לאחר שגולש מילא טופס. על מנת להפעיל את ההתראה יש להגדיר את נוסח ההודעה שתתקבל ואת מספר הטלפון אליו יש לשלוח אותה. יש לשים לב, בניגוד להתראת האימייל שמתקבלת עם מלוא הפרטים שהליד מילא בטופס התראת ה- SMS רק מודיעה שהתקבל ליד חדש מהדף..
  • שליחת SMS לגולש לאחר מילוי הטופס – מאפשרת לשלוח הודעת SMS לכל  מי שמילא פרטים בטופס ובתנאי שאחד השדות שמולאו היו מספר טלפון. שימושי כאשר רוצים לשוב ולאשרר לליד שפרטיו התקבלו או כאשר רוצים לשלוח לליד מידע באמצעות SMS, למשל – קופון לרכישה או שובר הטבה.
  • שליחת מייל לגולש לאחר מילוי הטופס – מאפשרת בצורה דומה לשלוח אימייל למי שמילא את הטופס והשאיר בו את כתובת הדואר האלקטרוני שלו. שימושי כאשר רוצים לשלוח מייל טקסטואלי פשוט. במידה ורוצים לשלוח אימייל מעוצב מהמערכת ולעקוב אחר הביתועים שלו (פתיחות, הקלקות) מומלץ להשתמש בעורך הדיוורים לבניית הדיוור. את הדיוור אפשר לשלוח אוטומטית לכל מי שמילא טופס, במידה והגדרנו במסך הגדרות הדף שהטופס מצרף את אותו נרשם לקבוצת אנשי קשר שיש לנו במערכת. ניתן לשלוח את הדיוור מייד לאחר ההצטרפות / מילוי הטופס, או כמה ימים שנרצה לאחר מכן – את זאת נגדיר במסך סיכום הדיוור בעורך הדיוורים. לחליפין ניתן להשתמש במודול האוטומציה על מנת להנחות את המערכת לאיזה קבוצת אנשי קשר לצרף את הליד שמילא טופס ומתי ואיך לשלוח לו את הדיוור. למידע נוסף על מודול האוטומציה ראה כאן – http://lp6.me/q0uj6. 
  • הוספת פרטי ליד לאנשי הקשר במערכת – מאפשר להגדיר לאיזו קבוצת אנשי הקשר יוכנס ליד שמילא טופס בדף במסגרת קבוצות אנשי הקשר שאנו מנהלים במערכת. ניתן גם להגדיר את הגדרה זו מתוך מודול האוטומציה על ידי בחירה בתבנית טריגר מילוי טופס בדף נחיתה ושיוך איש הקשר לקבוצה הרלוונטית במערכת.

שיתוף בפייסבוק

  • מאפשר לשלוט על האופן שבו הדף ישותף בפייסבוק, במידה וישותף בין הגולשים, יראה. בפרט ניתן לשלוט על כותרת הפוסט, תאור הפוסט ותמונת התצוגה שלו. מבלי להגדיר הגדרות אלו השיתוף בפייסבוק יחולל בצורה אוטומטית על ידי פייסבוק וללא כל שליטה של בעל הדף. במידה ומכלילים אלמנט של שיתוף בפייסבוק בדף מומלץ אם כן להגדיר את הגדרת השיתוף האמורה.

תצוגה מקדימה ב- SMS לבעלי iOS וואצאפ

  •  מאפשר להציג תמונה מקדימה של דף הנחיתה במידה ונשלח כקישור בתוך הודעת SMS לבעלי מכשירים הפועלים על מערכת הפעלה iOS10 ומעלה. למידע נוסף ראה – http://lp6.me/XNO8B.

תגיות מטה

  • תגיות טקסט שניתן להוסיף לדף גלישה אינטרנטי במטרה לסייע בקידום אורגני של הדף (SEO). הן אינן מופיעות על גבי הדף  אלא הן יושבות בקוד מאחורה. למידע נוסף ראה – http://lp6.me/VPfBV.

תפריט נגישות

  • התפריט שבעזרתו בעלי לקויות ראיה יכולים לשנות את תצוגת הדף בעודם גולשים אליו על מנת לנתאים אותה לצרכים המיוחדים שלהם. התפריט יושב תחת אייקון הנגישות בפינה של כל דף ונפתח בלחיצה עליו. למידע נוסף ראה  – http://lp6.me/YwWbJ.

 

בסיום עריכת הגדרות הדף השונות יש ללחוץ על כפתור השמירה בתחתית או בראש המסך על מנת שההגדרות תשמרנה.

בכל רגע ניתן לשוב ולשנות את ההגדרות. במידה וערכנו הגדרות קיימות יש ללחוץ שוב על השמירה על מנת שגרסת העדכונים תכנס לתוקף.